اکبری: امیدوارم جام در ایران بماند/ کار آسانی مقابل تاراز نداریم

19:07 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۳۹۰۷
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
سرمربی تیم والیبال پیکان گفت: نماینده قزاقستان در بسیاری از دوره‌های گذشته جز 4 تیم برتر باشگاه‌های آسیا بوده است.

خبرگزاری میزان - پیمان اکبری در نشست خبری پس از بازی تیمش با اربیل عراق ضمن خسته نباشید به محمد حسین نجاتی اظهار کرد: نجاتی همین الان کاپیتان ما است و وظیفه باشگاه پیکان بود که از ایشان به عنوان یک پیشکسوت که سال‌ها در باشگاه پیکان زحمت کشیده، قدردانی کند. مسلما ارزش معنوی این تقدیر برای ما و ایشان مهم است و این کوچک ترین کاری بود که باشگاه پیکان می توانست انجام دهد و به این شکل از زحمات این مربی ارزشمند قدردانی کند.

وی با تاکید بر اهمیت بازی با اربیل توضیح داد: این بازی حذفی و برایمان مهم بود که از این مرحله عبور و برای بازی‌های فینال آماده شویم. باز هم به تیم اربیل و آقای نجاتی خسته نباشید می‌گویم.

اکبری در پاسخ به این پرسش که چرا بار قهرمانی روی دوش پیکان است، گفت: امیدوارم جام قهرمانی در ایران بماند چون تیم‌های دیگری چون ژاپن حضور دارند که تیم‌های خوبی هستند. فراموش نکنید که پیکان در لیگ برتر عنوان دوم را به دست آورد و به عنوان تیم میزبان در این مسابقات حاضر هستیم.

وی ادامه داد: شاید فشار روی تیم پیکان به خاطر حضور بازیکنان صاحب نام باشد با اینکه شهداب هم شرایط خوبی به لحاظ بازیکن دارد و سیمون عنوان ارزشمندترین بازیکن لیگ ایتالیا را گرفته است.

اکبری با بیان این‌که نمی‌خواهد فشار قهرمانی روی بازیکنانش باشد، گفت: تمام تلاش خود را خواهیم داشت که بازی‌های خوبی داشته باشیم و برای قهرمانی بجنگیم.

وی در پاسخ به این پرسش که بازی روز بعد تیم پیکان با تاراز را چطور ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: هر مرحله شرایط خاص خود را دارد، نماینده قزاقستان در بسیاری از دوره‌های گذشته جز 4 تیم برتر باشگاه‌های آسیا بوده و با حضور بازیکنان قد بلند از دفاع روی تور خوبی برخوردار است. ان‌شاالله فردا با شرایط بهتر، قدرت و تمرکز بیشتر بازی خواهیم کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *