رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برگزاری نشست کادر سرپرستی بازی‌های کشور‌های اسلامی

17:08 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۳۸۱۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
نخستین نشست کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به بازی‌های کشور‌های اسلامی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ نخستین نشست کادر سرپرستی کاروان ورزشی اعزامی ایران به پنجمین دوره بازی‌های کشور‌های اسلامی امروز (چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت) با حضور سیدرضا صالحی‌امیری رئیس کمیته ملی المپیک، نصرالله سجادی مشاور عالی رئیس، اصغر رحیمی سرپرست کاروان، به همراه معاونین و اعضای کادر سرپرستی در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

در ابتدای نشست صالحی امیری خطاب به سرپرست کاروان تاکید کرد: تدابیر لازم برای اعزام کاروانی قدرتمند و بدون حاشیه به بازی‌های کشور‌های اسلامی اندیشده شود؛ حضوری موفق دربازی‌های کشور‌های اسلامی آن هم در کشور دوست و همسایه ترکیه برایمان اهمیت دارد.

وی افزود: با توجه به تعویق بازی‌های آسیایی هانگژو بهترین فرصت است تا بتوانیم حضور حداکثری در بازی‌های کشورهای اسلامی داشته باشیم، پیش از این نزدیک بودن این دو رویداد هر دو کاروان را تحت تاثیر قرار می‌داد چرا که تعدادی از رشته‌ها تمایل داشتند با بیشترین تعداد در هانگژو و برخی تمایل به حضور حدااکثری در قونیه را داشتند خوشبختانه در حال حاضر فرصت برای حضور حداکثری مهیا است.

صالحی امیری در ادامه گفت: از ظرفیت افزایش پاداش برای ترغیب حضور قدرتمند ورزشکاران شاخص استفاده کنید؛ کمیته ملی المپیک نیز برای حضور قدرتمند کاروان ورزشی اعزامی ایران به پنجمین دوره بازی‌های کشور‌های اسلامی حمایت های لازم را می‌کند.

در این نشست رحیمی سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های کشورهای اسلامی با تاکید بر اینکه از بهمن ماه برنامه های مربوط به کاروان اعزامی کشورمان به این رویداد آغاز شده است، افزود: خوشبختانه در تمامی امور حتی از کمیته برگزاری بازی ها نیز جلوتر هستیم و با انتخاب هوشمندانه مسئولان کمیته‌های مختلف کادر سرپرستی در جهت پیشبرد اهداف کادر سرپرستی با هماهنگی خوبی گام برمی‌داریم.

در ادامه نیز رحیمی سرپرست به همراه معاونین‌شان محمدرضا دهخدا، هادی ساعی و عاطفه اسلامیان گزارشی از فعالیت‌های انجام شده از جمله ثبت نام، پیگیری امور فنی و کتابچه‌های فنی و توزیع آن بین فدراسیون‌ها برای توجیه کادر فنی تیم‌ها ارائه دادند.

همچنین مسئولان کمیته‌های رسانه، تشریفات، ارتباطات و فناوری، حراست، مالی، اسکان توضیحاتی در خصوص فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های پیش رو ارائه کردند.

درپایان نشست سجادی باتوجه به ترکیب کادر سرپرستی اعلام کرد: خوشبختانه ترکیبی جوان و باتجربه در این جمع حضور دارند که می‌توانند کمک حال سرپرست کاروان باشند و به طور حتم فدراسیون‌ها نیز همکاری لازم را با کادر سرپرستی خواهند داشت تا کاروانی قدرتمند را به بازی های کشورهای اسلامی اعزام کنیم.  

محمدرضا دهخدا، عبدی افتخاری، هادی ساعی ، سید محسن میر، اصغر فرخی، سپیده گلیجانی‌مقدم، عاطفه اسلامیان ، محمود عبداللهی، محمد عبیری، حمیدرضا سلامی، محمد بابایی حضور داشتند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *