تغییرات احتمالی حوالی نیمکت تیم والیبال شهداب

8:45 - 29 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۳۳۱۹
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
از گوشه و کنار خبر می‌رسد که باشگاه شهداب یزد بنا به شرایطی قصد ایجاد تغییراتی در کادر فنی تیم خود دارد.

خبرگزاری میزان - تیم والیبال مقاومت شهداب یزد در فصل اخیر لیگ برتر والیبال موفق شد با غلبه بر پیکان در دیدار فینال عنوان قهرمانی را از آن خود کند، اما این قهرمانی یزدی‌ها در حالی در فصل قبل رقم خورد که این تیم متمول تا نیم فصل نخست و با هدایت محمد عمده‌غیاثی نتوانسته بود عملکرد مناسبی داشته باشد و دور رفت را با ایستادن در رده پنجم جدول رده‌بندی به اتمام رسانده بود.

از همین رو مدیر عامل باشگاه شهداب یزد برای ایجاد تغییر در روند نتیجه‌گیری این تیم تصمیم گرفت تا دست به تغییرات در کادر فنی بزند و علیرضا طلوع‌کیان به عنوان سرمربی جدید این تیم برای هدایت شهداب در دور برگشت انتخاب شد.

این انتخاب از سوی مدیران شهداب به قدری طلایی بود که این تیم یزدی با سرمربیگری طلوع‌کیان تنها یک باخت در دور برگشت متحمل شد و در پایان شهداب با تار و مار کردن رقبای ریز و درشتی مانند پیکان، سپاهان اصفهان، شهرداری ارومیه و هراز آمل موفق به بالا بردن جام قهرمانی شد.

با وجود عملکرد درخشان شهداب از زمان روی کار آمدن طلوع‌کیان و انتظار هواداران یزدی برای ادامه همکاری با وی، این روزها اخبار عجیبی در خصوص برخی تغییرات اساسی در کادر فنی شهداب به گوش می‌رسد.

گفته می‌شود باتوجه به برخی دلایل جام باشگاه‌های آسیا، آخرین رویدادی خواهد بود که طلوع کیان روی نیمکت شهداب می‌نشیند و قرار است یکی از مربیان جوان که در 2 سال گذشته یک قهرمانی و یک عنوان سومی را با تیم‌های فولاد سیرجان و شهرداری ارومیه کسب کرده، به عنوان جانشین طلوع‌کیان در فصل آتی لیگ برتر روی نیمکت شهداب بنشیند.

با توجه به برنامه پرترافیک تیم ملی والیبال و از آنجایی که طلوع‌کیان به عنوان کمک مربی اول باید کنار بهروز عطایی باشد، شنیده می‌شود که این مربی زمان کافی برای رسیدگی همزمان به باشگاه شهداب و تیم ملی را نخواهد داشت و از همین رو قرار است پس از پایان جام باشگاه‌های آسیا به اردوی تیم ملی اضافه شود و گفته می‌شود، محمدرضا تندروان سرمربی فصل آینده شهداب در لیگ برتر خواهد بود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *