رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف 37 انبار احتکار کالاهای اساسی در کشور طی 24 ساعت/ دستگیری 209 متهم

12:19 - 28 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۳۱۶۰
فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا گفت: در راستای اجرای طرح های مقابله با قاچاق، احتکار و اخلال در تولید و توزیع کالاهای اساسی و معیشت محور تعداد 37 انبار احتکار کالای اساسی در کشور شناسایی، کشف و پلمب شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار غلامرضا رضاییان گفت: کارآگاهان پلیس امنیت اقتصادی در راستای ادامه طرح های کنترل و پیشگیری از احتکار و قاچاق کالاهای مورد نیاز شهروندان توسط سودجویان و سوداگران اقتصادی از انبارهای نگهداری و عرضه کالاهای اساسی در سطح کشور بازدید کردند.

وی افزود: ماموران طی 24 ساعت گذشته با تشکیل گروه های مشترک از 650 انبار و مراکز نگهداری کالاهای اساسی و معیشت‌محور بازدید و 37 انبار و محل نگهداری متخلف کالاهای موصوف را شناسایی کردند.

فرمانده قرارگاه امین پلیس امنیت اقتصادی فراجا تصریح کرد: کارآگاهان در بازدید از مراکز مذکور مقادیر قابل توجهی انواع کالای احتکاری اساسی و معیشت محور از قبیل بیش از یک هزار و 200 تن برنج، حبوبات، آرد، روغن خوراکی، قند و شکر به همراه یک یک‌هزار و 145 دستگاه انواع لوازم خانگی، 8 هزار و 229 لیتر انواع مواد شوینده، 160 هزار لیتر انواع روغن موتور و ضد یخ و ... را کشف و انبارهای متخلف را پلمپ کردند.

سردار رضاییان با اشاره به اینکه کارشناسان برآوردهای اولیه را در حدود 820 میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این راستا 209 متهم دستگیر و 73 دستگاه خودرو توقیف شد که پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی، خودروها روانه پارکینگ و متهمان تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/


برچسب ها: پلیس احتکار

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *