شفافیت در سازمان زندان‌ها می‌تواند کمبودها در این بخش را نمایان کند

14:00 - 27 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۰۹۵۰
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: شفافیت در سازمان زندان‌ها می‌تواند بخشی از کمبودها و عدم امکانات لازم در این سازمان را برجسته کرده تا مد نظر قرار گیرد.

ولی اسماعیلی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به موافقت مجلس با شفافیت سازمان زندان‌ها در جریان بررسی ماده یک طرح شفافیت قوای سه گانه و دستگاه‌های اجرایی تاکید کرد:نمایندگان در مصوبه ای عبارت سازمان زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی را به جزء ۳ ماده یک طرح شفافیت قوای سه‌گانه اضافه کردند تا شفافیت در این بخش در کنار سایر سازمان‌ها در قوه قضاییه مدنظر قرار گیرد.

وی تصریح کرد: شفافیت روح کلی دارد و ما هر چقدر بتوانیم موضوع شفافیت را گسترش دهیم به نفع عموم مردم است و حتی به کارایی آن سازمان کمک‌های جدی خواهد کرد.

این نماینده مجلس تاکید کرد: به هر میزانی که شفافیت در کشور مبنا قرار گیرد، این مسئله به نفع نظام و دستگاه‌های اجرایی خواهد بود.

رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ایجاد شفافیت در سازمان زندان‌ها می‌تواند بخشی از کمبودها و عدم امکانات لازم در این سازمان را برجسته کند تا مد نظر مسئولان قرار گیرد و نهایتا این مسئله به نفع حقوق عامه تمام می‌شود.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *