معاون وزیر صمت وارد عمان شد

15:21 - 26 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۷۰۷۴۵
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در راس هیات بلندپایه تجاری- بازاریابی 30 نفره وارد مسقط شد و مورد استقبال مدیرکل تجارت وزارت صنایع، بازرگانی و توسعه سرمایه‌گذاری سلطنت عمان و سفیر ج. ا. ایران در مسقط قرار گرفت.

خبرگزاری میزان - طبق اعلام پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان توسعه تجارت ایران، علیرضا پیمان‌پاک، معاون وزیر و رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در آستانه سفر رئیس ج. ا. ایران به کشور عمان، در راس یک هیات بلندپایه تجاری، بازاریابی متشکل از ۳۰ شرکت خصوصی، نمایندگان سازمان بنادر و صندوق ضمانت صادرات وارد این کشور شد و مورد استقبال مقامات عمانی از جمله مدیرکل تجارت وزارت صنایع، بازرگانی و توسعه سرمایه‌گذاری سلطنت عمان و همچنین علی نجفی خوشرودی، سفیر ج. ا. ایران در مسقط قرار گرفت.   

معاون وزیر صمت امروز به عنوان مهمان ویژه ضمن حضور در مراسم افتتاحیه پاویون ج. ا. ایران در هشتمین نمایشگاه بین‌المللی طراحی داخلی، آشپزخانه، کاشی و سرامیک و روشنایی از پاویون ج. ا. ایران و غرفه‌های این نمایشگاه بازدید به عمل می‌آورد.  

لازم به ذکر است در این نمایشگاه که با حضور بخش خصوصی از کشورهای مختلف از تاریخ ۲۶ لغایت ۲۸ اردیبهشت ماه در مسقط برگزار می‌شود، ۲۰ شرکت ایرانی در فضای ۳۰۰ متر مربعی، پتانسیل‌های تولیدی و صادراتی ج. ا. ایران در زمینه لوازم خانه و آشپزخانه، روشنایی، منسوجات خانگی، صنایع دستی، سنگ و سرامیک، اطفاء حریق و انواع کفپوش را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می‌دهند.  

حضور در نشست تجاری ایران – عمان، مذاکره با طرف‌های تجاری عمانی، بررسی بازار عمان و روش‌های توسعه صادرات، شناسایی موانع و مشکلات عملیاتی توسعه روابط تجاری، ملاقات با وزیر صنایع، بازرگانی و توسعه سرمایه‌گذاری عمان و رئیس اتاق بازرگانی این کشور، شرکت در افتتاح نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان عمان، بازدید از پاویون ج. ا. ایران در این نمایشگاه، ملاقات با مقامات بانکی و حمل و نقل دریایی و موسسه تضامین از جمله برنامه‌های رئیس کل سازمان توسعه تجارت ایران در سفر به عمان است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *