رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری ایلام از شعب اجرای احکام کیفری و تجدیدنظر استان بازدید کرد

9:03 - 26 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۹۵۷۱
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری استان ایلام از شعب تجدیدنظر و اجرای احکام کیفری ایلام بازدید و از نزدیک با قضات و کارمندان این شعب دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

خبرگزاری میزان - عمران علی‌محمدی در ادامه بازدیدهای خود از مراکز قضایی، از شعب تجدیدنظر و اجرای احکام کیفری ایلام بازدید و از نزدیک با قضات و کارمندان این شعب دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

رئیس کل دادگستری استان ایلام در این بازدید ضمن تقدیر از تلاش ها و زحمات کارکنان قضایی و اداری این شعب اظهار کرد: تلاش های صورت گرفته در دادسرا، دادگاه بدوی و تجدیدنظر در اجرای احکام منتج به نتیجه می شود لذا باید از هرگونه تاخیر در اجرای احکام اجتناب شود.

وی بر کرامت محوری و تکریم ارباب رجوع، حفظ شأن مراجعان، تسریع در رسیدگی به پرونده ها، تلاش مضاعف در احقاق حق و ارائه پاسخ مطلوب به مردم تاکید کرد.

علی‌محمدی همچنین در بازدید از شعب ششم، هفتم و هشتم تجدید نظر استان، نقش دادگاه‌های تجدیدنظر را بسیار مهم و راهبردی توصیف کرد و گفت: دادگاه‌های تجدید نظر با ارائه نظرات تخصصی و صدور آراء متقن و با رویکرد نظارتی و هدایتی در اتقان آراء محاکم نقش تاثیرگذاری دارند.

رئیس کل دادگستری استان ایلام بر لزوم کاهش موجودی پرونده‌های دادگاه‌های تجدید نظر استان با تلاش و کوشش مضاعف قضات و کارمندان شعب تاکید کرد و گفت: مدیریت صحیح و عملکرد مطلوب این محاکم باید به دادگاه‌های بدوی استان نیز تسری یابد.

گفتنی است رئیس کل دادگستری استان ایلام در ضمن این بازدید با برخی از مراجعین به شعب تجدید نظر و اجرای احکام کیفری مرکز استان دیدار و گفت‌وگو کرد و پس از استماع درخواست های آنان، دستورات لازم را به منظور رسیدگی به موارد مطرح شده صادر کرد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *