مشکلات 15 واحد تولیدی در جلسه ستاد تسهیل استانداری تهران بررسی شد

16:28 - 25 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۹۱۳۹
دسته بندی: سیاست ، عمومی
جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عصر امروز باحضور همه دستگاه‌های اجرایی در استانداری تهران برگزار شد.

خبرگزاری میزان- جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید عصر امروز باحضور همه دستگاه‌های اجرایی در استانداری تهران برگزار شد.

حشمت الله عسگری، معاون اقتصادی استاندار تهران در حاشیه این نشست بیان کرد: جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، هیچگاه تعطیل نمی‌شود؛ این ستاد ‌تنها ملجا و محل حضور سرمایه گذاران برای رفع مشکلات و دغدغه‌هایشان است.

وی افزود: ذیل ستاد تسهیل و رفع موانع تولید یک کمیته کارشناسی قراردارد که هر هفته و 2 روز قبل از تشکیل این جلسه، پیش نویس‌ها را تهیه می‌کند که در جلسه اصلی، نهایی می شوند.

معاون استاندار تهران عنوان کرد: در جلسه امروز ستاد تسهیل، مشکلات 15 واحد تولیدی که مشکلاتی با سازمان‌مالیاتی، استاندارد و سیستم بانکی داشتند مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

عسگری گفت: یکی از کارهایی که امسال در دستورکار ستاد تسهیل قرارگرفته است، نظارت براجرای مصوبات گذشته است. سال قبل 70 درصد مصوبات اجرایی شده بود اما نظارت‌ها با کندی صورت می‌گرفت.

معاون استاندار تهران با بیان اینکه در سال جدید بنا داریم ابتدای هرجلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، مصوبات جلسه گذشته را بررسی کنیم، عنوان کرد: بدین ترتیب توجه دستگاه‌های اجرایی به مصوبات بیشتر می شود. خوشبختانه نمایندگان دستگاه قضایی در این جلسات حضور دارند و همکاران در دستگاه‌های اجرایی نیز تمکین می‌کنند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *