پرسپولیس میدان را برای قهرمانی استقلال خالی کرد/ محرم مُچ یحیی را خواباند

23:52 - 24 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۷۳۸۵
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دیدار پایانی هفته بیست و هفتم لیگ برتر فوتبال ایران پرسپولیس و سپاهان با برتری شاگردان نویدکیا به پایان رسید.

خبرگزاری میزان - در آخرین و حساسترین دیدار هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران تیم‌های پرسپولیس و سپاهان از ساعت 21:50 در ورزشگاه شهید سلیمانی سیرجان‌ به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با برتری ۲‌ بر یک شاگردان محرم نویدکیا به پایان رسید.

گل‌ها: محمد نژادمهدی ۳۶ و سجاد شهباززاده ۴۸ برای سپاهان/ علی نعمتی ۸۲ برای پرسپولیس

پرسپولیس امشب با شکست مقابل سپاهان تیم سوم جدول به طور کامل از کورس خارج و زمینه‌ساز قهرمانی زودهنگام استقلال در لیگ برتر بیست و یکم را فراهم کرد. با این شکست استقلال حتی اگر سه بازی آینده‌اش را هم بازنده شود به دلیل بازی رودرو با پرسپولیس بالاتر از سرخپوشان در پایان فصل قرار می‌گیرد و قهرمان است.

سپاهان هم با این برد 52 امتیازی شد و اختلاف امتیازش با پرسپولیس به 2 رسید و شانس نایب قهرمانی در این فصل را هم دارد. به این ترتیب حکومت 5 ساله پرسپولیس در لیگ برتر به پایان رسید. قهرمان 5 دوره لیگ برتر این فصل ممکن است به رده سوم هم سقوط کند.

گل‌ اول‌ سپاهان به پرسپولیس توسط نژاد مهدی

گل دوم سپاهان به پرسپولیس توسط سجاد شهباززاده

گل‌ اول پرسپولیس به سپاهان توسط علی نعمتی

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، سیدجلال حسینی (از دقیقه 36 علیرضا ابراهیمی)، علی نعمتی، رامین رضاییان (از دقیقه 72 سیامک نعمتی)، علی شجاعی (از دقیقه 72  سعید آقایی)، میلاد سرلک، شرزود تمیروف (از دقیقه 58 حامد پاکدل)، امید عالیشاه، مهدی ترابی، کمال کامیابی‌نیا و احسان پهلوان (از دقیقه 58 مهدی عبدی) 

ترکیب سپاهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، امید نورافکن، دانیال اسماعیلی فر، فرشاد احمدزاده، محمد کریمی، جلال علیمحمدی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی (از دقیقه 80 میلاد جهانی)، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو (از دقیقه 87 رضا میرزایی)
انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *