منصوریان: تا زمانی که VAR به فوتبال ما نیاید، به کل فوتبال شک دارم

22:30 - 24 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۶۶۲۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: گروسیان توپ را با دست از دروازه درمی‌آورد، اما دستکش او وارد دروازه می‌شود.

خبرگزاری میزان - علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار صنعت نفت آبادان مقابل آلومینیوم اراک در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*هواداران و لیدرها به من محبت داشتند و از مدیرعامل باشگاه آلومینیوم تشکر می‌کنم که ما را با قاب عکس و شاخه گل خوشحال کرد. خستگی سال گذشته ما از تن ما با حضور هواداران و مدیرعامل فهیم باشگاه در رفت. بازی همیشه برد و باخت دارد و نمی‌توانید بگویید کدام تیم پیروز می‌شود. بعضی اتفاقات، ما را دچار شبهه می‌کند. دچار به‌هم‌ریختگی ذهنی شدیم و نمی‌دانیم باید چه کنیم.

*خداداد افشاریان زمانی که بازی می‌کردیم، یکی از داوران بسیار خوب بود و دوست خوب من است. او قضاوت دربی ما (دیدار با فولاد) را به تارخ سپرد. اگر تیمی مرا خوب ببرد، می‌گویم و به نظرم گل دوم آلومینیوم فوق‌العاده بود. مدافعان من اشتباه کردند و من هم برای این بچه (قائدرحمتی) کف زدم. این گل ناشی از خلاقیت بود و قائدرحمتی فوق‌العاده خوب به توپ ضربه زد. آلومینیوم پس از آن به لاک دفاعی فرو رفت.

*تا زمانی که VAR به فوتبال ما نیاید، به کل فوتبال شک دارم. فیلم ضربه سر بازیکن ما را ببینید. اگر زانو روی خط است و توپ را با کفش دفع کرده، آن را کجا دفع کرده است؟ اگر این خیانت به اراک هم شود، باید درباره آن صحبت کنیم.

*کمک داور دوم به خط عرضی زمین نرسیده که ببیند توپ وارد دروازه شده یا خیر. حتماً او انرژی خاص یا قابلیت ویژه‌ای دارد که زوایای کامپیوتری را از دور تشخیص می‌دهد. ایستادن این کمک داور این‌قدر بد است که هفت، هشت متر با خط فاصله دارد. او در صحنه گل آلومینیوم نمی‌داند گل اعلام کند یا خیر. از نگاه کمک داور، چگونه توپ به تیر داخلی دروازه ما برخورد می‌کند که گل باشد.

*گروسیان توپ را با دست از دروازه درمی‌آورد، اما دستکش او وارد دروازه می‌شود. این آدم نادان (کمک داور) این صحنه را در دقیقه اول گل اعلام می‌کند و ما 45 دقیقه تحت فشار قرار می‌گیریم. مگر نباید تمام توپ از خط دروازه عبور کند؟ کمک داور باید کنار پرچم کرنر باشد و دقیقاً افق را ببیند تا متوجه شود چه اتفاقی افتاده است.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *