رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

ربانی: رکورد مصدقی در پرش با نیزه قابل حمایت است

8:45 - 25 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۶۴۵۷
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
مربی دوومیدانی گفت: بیکار ننشسته و سخت کار می‌کنیم تا بتوانیم از ارشیا مصدقی یک قهرمان جهان بسازیم.

محمدمحسن ربانی در گفت‌وگو با میزان، در خصوص درخشش ارشیا مصدقی در رقابت‌های دوومیدانی قهرمانی کشور اظهار کرد: اگر چه او در مسابقه قبلی خود در اراک در بخش جوانان به عنوان نخست رسیده بود، اما از رکوردش راضی نبودم و از او توقع بیشتری داشتم. اما خداراشکر تلاش‌های ما منجر به این شد تا او دست به کار بزرگی بزند و نفر اول قهرمانی بزرگسالان کشور شود. در صورتی که حقیقت امر این است او تازه در رده سنی نوجوانان قرار دارد و 17 سال بیشتر ندارد.

مربی پرش با نیزه افزود: موضوعی که بیشتر از همه برای ما امیدوارکننده است اینکه رکورد شخصی او با ورودی جوانان جهان تنها 4 سانتی‌متر فاصله دارد. باید تلاش کنیم در مسابقات آینده بلیت شرکت در کلمبیا را به دست بیاوریم. مایه امیدواری است که یک نوجوان توانسته خیلی زود به رکورد قابل توجهی برسد و مطمئنم اگر حمایت بیشتری از او صورت بگیرد، می‌تواند کارهای غیر ممکن را به ممکن تبدیل کند. چیزی که مشهود است اینکه باید به او بها داده شود.

مربی ارشیا مصدقی با اشاره به اینکه برنامه‌های آینده ما افزایش رکورد در مسابقات داخلی است، تصریح کرد: هدف بعدی این است تا در رقابت‌های بین‌المللی مشهد رکوردی بهتر از رکورد فعلی را بر جای بگذاریم. پس از آن باید ببینیم فدراسیون چه برنامه‌ای را برای این ارشیا در نظر دارد. به طور مثال ورزشکاران بزرگ مانند حدادی بی‌دلیل به این جایگاه نرسیده‌اند و آنها با تلاش و ممارست زیاد به جایگاهی که لیاقتش را داشته رسیده‌اند.

ربانی در مورد اینکه نباید از حالا قول قهرمانی ارشیا مصدقی در پیکارهای بین‌المللی را داد، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم، زیرا به طور قطع نمی‌توان قول کسب عناوین درخشان را بدون داشتن زمان کافی و کار کردن داد. نباید قول بی‌خود داد و باید واقعیت‌ها را گفت. در حال حاضر در دوومیدانی دنیا حریفان بسیار خوبی حضور دارند و اگر از اهل فن پرسیده شود آن‌ها نیز این موضوع را تصدیق می‌کنند، اما ما نیز بیکار ننشسته و سخت کار می‌کنیم تا بتوانیم از ارشیا یک قهرمان جهان بسازیم.

انتهای پیام/


برچسب ها: دوومیدانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *