رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

طهماسبی: استقلال می‌داند که چطور باید قهرمان شود

16:47 - 24 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۶۳۲۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: مجیدی می‌دانست تیمش نباید ابتدا گل بخورد و سپس به گل برسد، با این روش می‌تواند به قهرمانی لیگ برتر برسد.

بهمن طهماسبی در گفت‌وگو با میزان، درباره پیروزی استقلال مقابل شهرخودرو اظهار داشت: بازی بسیار سختی بود و شهرخودرو با وجود قرار گرفتن در رده شانزدهم جدول فوتبالی خوب و روان ارائه کرد و کار برای استقلال بسیار سخت شد. شهرخودرو در این دیدار نیاز مبرمی به کسب امتیاز داشت و هجومی و انتحاری بازی می‌کرد. استقلالی‌ها در این دیدار با هوشمندی و احتیاط موفق شدند 3 امتیاز را کسب کند.

وی افزود: تنها نکته مثبت دیدار با شهرخودرو، پیروزی و کسب سه امتیاز بود که با توجه به تساوی پرسپولیس کمک کرد تا اختلاف مجدداً ۶ امتیاز شود و آبی‌پوشان یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شوند.

پیشکسوت آبی پوشان پایتخت در رابطه با عملکرد تحسین برانگیز خط دفاع این تیم در لیگ برتر عنوان کرد: فرهاد مجیدی پس از چند فصل حضور در استقلال حالا به خوبی می‌داند که در ابتدا تیمش نباید گل بخورد و سپس به گل برسد. او به خوبی می‌دانست که با این روش می‌تواند به قهرمانی لیگ برتر برسد و در اجرای آن هم موفق بوده و تاکنون شکستی نداشته و این رکورد مثبت را به ثبت رسانده است.

بهمن طهماسبی در رابطه با دیدار حساس استقلال و فولاد یادآور شد: بازی با فولاد قطعاً دیدار سخت و نفس‌گیری خواهد بود اگر استقلال موفق به کسب امتیاز از این بازی شود باید قهرمانی را ۱۰۰ درصد دانست.

انتهای پیام/


برچسب ها: استقلال لیگ برتر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *