آغاز ترافیک سنگین صبحگاهی در شهر تهران

8:57 - 24 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۶۰۶۹
خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مرکز اطلاع رساني پليس راهور تهران بزرگ ، حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش است و تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها، معابر، مقابل مدارس و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام مرکز اطلاع رساني پليس راهور تهران بزرگ ، حجم ترددها در معابر اصلی و فرعی شهر تهران روبه افزایش است و تیم های پلیس راهور تهران بزرگ در تمامی تقاطع‌ها ، معابر ، مقابل مدارس و میادین شهر تهران بمنظور روان سازی و کنترل ترافیک حضور دارند.

با رصدی که از طریق دوربین‌های مرکز کنترل ترافیک از سطح معابر شهر تهران از وضعيت ترافيکي معابر و بزرگراههای پايتخت در صبحگاه شنبه 24 اردیبهشت ماه۱۴۰۱ صورت پذیرفت ، شاهد حجم بالای ترددها و شروع ترافیک در سطح معابر شهر تهران بودیم که وضعیت ترافیکی امروز بدین صورت اعلام می‌شود:

بزرگراه شهيد زين الدين در مسير شرق به غرب شميران نو، بزرگراه بابايي در مسير شرق به غرب از هنگام، بزرگراه امام علي (ع) در مسير جنوب به شمال از گلشن‌دوست، دارای ترافیک می باشند .

بزرگراه صدر در مسير شرق به غرب از کامرانيه، بزرگراه شهيد حاج قاسم‌سليماني در مسير شرق به غرب از بزرگراه امام علي (ع)، مسير جنوب به شمال چمران در مقطع حکيم تا همت، مسير غرب به شرق جاده مخصوص از شيشه مينا و در مسير غرب به شرق آزادراه از چيتگر بار ترافيکي صبحگاهي را شاهد هستيم.

بزرگراه شهيد همت در مسير غرب به شرق از بوستان جوانمردان، شهيد حکيم درمسير غرب به شرق از باکري، بزرگراه هاشمي رفسنجاني درمسير غرب به شرق از شهيد ستاري جلال دارای حجم ترافیک می باشند .

محدوده بزرگراه شيخ فضل الله در مسير غرب به شرق از جناح، آزادي در مسيرغرب به شرق از ميدان آزادي و مسير جنوب به شمال نواب از شهيد چراغي داراي بار ترافيکي سنگيني هستند.

انتهای پیام/


برچسب ها: تهران ترافیک

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *