رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نصراصفهانی: تمرکزمان روی جام جهانی مصر است/ باید حواشی را از فروغی دور کنیم

16:24 - 21 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۳۸۴۰
دسته بندی: ورزشی ، سایر حوزه ها
سرمربی تیم ملی تپانچه کشورمان گفت: فروغی به هدف اصلی خود در المپیک رسید، اما افت بعد از المپیک طبیعی است.

خبرگزاری میزان - محسن نصراصفهانی، سرمربی تیم ملی تیراندازی با تپانچه در نشست خبری با اصحاب رسانه درباره تعویق بازی‌های آسیایی و شرایط ملی‌پوشان صحبت‌هایی انجام داد که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*خدارا شکر که بازی‌های آسیایی عقب افتاد. بعد از المپیک مسئولیت تیم ملی را برای دومین بار بر عهده گرفتم. رقابت‌های برزیل باعث شد تا مربیان و بازیکنان به نقاط ضعف و قوت شناخت پیدا کنیم. به طور حتم برنامه‌ریزی ایده‌آل برای بازی‌های آسیایی داشته باشیم.

*در مسیر آماده‌سازی و تدارکات خوب برای رقابت‌های قهرمانی جهان به پیکارهای جام جهانی تیراندازی باکو به نظام خواهیم شد. سیاستی که فدراسیون در پیش دارد با تمام قوا در مسابقات آذربایجان شرکت می کنیم تا ترکیب اصلی تیم را بشناسیم و با برنامه ریزی خوبی که انجام می دهیم برای مسابقات قهرمانی جهان در مصر آماده خواهیم شد.

*در مسابقات قهرمانی جهان در مصر ۴ سهمیه را در 4 ماده توزیع می‌شود. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات کسب سهمیه کنیم. تمام کشورها برای کسب سهمیه در اولین رقابت تلاش زیادی خواهند کرد. ما هم انتظار نداریم که در اولین رویداد انتخابی المپیک ۲۰۲۴ پاریس تمام سهمیه‌ها را بگیریم.

*حدود ۲۰ روز بود که تیم ملی تپانچه را تحویل گرفتم، به مسابقات برزیل رفتیم. تمام ملی‌پوشان هشت ماه بعد از المپیک در هیچ مسابقه‌ای شرکت نکرده بودند و نیاز داشتند تا در یک رویداد مهم بین المللی شرکت کنند تا محک بخوزدند. نماینده‌های کشورمان در ماده‌های مختلف که در مسابقات شرکت کرده بودند به فینال صعود کردند.

*عملکرد جواد فروغی در مسابقات جهانی برزیل؟ زمانی که فروغی مدال طلای مسابقات جهانی برزیل را کسب کرد، من حدود ۱۵ تا ۲۰ روز بود که تیم تپانچه را تحویل گرفتم. بعد از المپیک ۸ ماه تیم در مسابقه‌ای شرکت نداشت و باید بچه‌ها را در برزیل محک می‌زدیم. در همه ماده‌ها فینالیست داشتیم. فروغی هم مستثنی نیست و او به هدف اصلی خود در المپیک رسید، اما افت بعد از المپیک طبیعی است. استارت مجدد نیاز به زمان دارد و ما باید حواشی را از او دور کنیم تا هدف‌گذاری جدیدی داشته باشد و بتوانیم فروغی را در المپیک پاریس در اختیار داشته باشیم. تمام ورزشکاران ما به جز ساعی یک طلای المپیک بیشتر ندارند.

*هرچقدر موفقیت‌ها در مسابقات بین‌المللی کسب کنیم انتظارات بیشتر می‌شود. ما سعی می‌کنیم رکورد بچه‌ها جزو ۱۰ نفر اول باشد و بتوانند به فینال راه پیدا کنند. در فینال هر اتفاقی ممکن است بیفتد، یک بار قرعه به نام ماست و یک بار به نام کشور دیگر، اما بچه‌های ما این توان را دارند که بتوانند بدرخشند.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *