رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

5 زندانی جرایم غیر عمد در ماه رمضان به کمک ستاد دیه سیستان و بلوچستان آزاد شدند

9:15 - 23 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۳۸۲۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
مدیر عامل ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان گفت:در طول ماه مبارک رمضان 27 جشن گلریزان در سطح استان سیستان و بلوچستان برگزار شده است که در طی آن پنج زندانی جرایم غیر عمد از زندان آزاد شده اند .

سجادی مدیر عامل ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با میزان در مورد میزان کمک های خیران به ستاد دیه استان در ماه مبارک رمضان گفت: جشن های گلریزان ستاد دیه استان همزمان با سراسر کشور از اول ماه مبارک رمضان در استان سیستان و بلوچستان آغاز شد و تا پایان ماه رمضان ادامه داشت که درمجموع این کمک ها که از طریق خیرین به حسابهای ستاد دیه استان واریز شد 3 میلیارد و 700 میلیون تومان بوده است.

وی ادامه داد: در ماه مبارک رمضان تعداد 26 جشن گلریزان در سطح استان و یک جشن گلریزان ویژه منطقه آزاد تجاری صنعتی چابهار برگزار شده است.

سجادی گفت: در ماه رمضان تعداد 5 زندانی جرایم غیرعمد با کمک خیران از سطح زندان‌های استان آزاد و به آغوش گرم خانواده خود بازگشتند و روند آزادی سایر آن ها نیز همچنان ادامه دارد.

مدیر عامل ستاد دیه استان سیستان و بلوچستان در مورد اقدامات ستاد دیه استان از اول امسال و همچنین سال جاری گفت: در سال جاری  برگزاری جشن های گلریزان در سطح استان، آزادی تعداد 5 زندانی غیرعمد در ایام ماه رمضان، جمع آوری مبلغ 3 میلیارد و 700 میلیون تومان در جشن های گلریزان بوده است .

وی با بیان اینکه در حال حاضر زندانی غیرعمد زن در استان نداریم گفت: در حال حاضر  40 زندانی غیرعمد مرد شامل 14 زندانی مالی، 24 زندانی مهریه و یک زندانی دیه در زندانهای استان هستند که امیدواریم با هماهنگی های انجام گرفته تا پایان سال از زندان آزاد شوند.

 سجادی در مورد اقدامات ستاد دیه استان در سال جاری گفت: ارتباط مستمر با زندانهای استان ، تشکیل پرونده برای مددجویان جرایم غیرعمد، مطرح کردن پرونده های مددجویان واجد شرایط در هیات امناء ستاد دیه استان و در نهایت تصویب و پرداخت بدهی و آزادی آنها تا پایان سال است.

انتهای  پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *