رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

معادلات جالب نیمکت‌های گل‌گهر و نساجی/ قلعه‌نویی در قائمشهر، نکونام در سیرجان

10:59 - 22 ارديبهشت 1401
کد خبر: ۴۲۶۲۹۱۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
معادلات نیمکت‌های گل‌گهر و نساجی برای فصل بعد بسیار جالب توجه خواهد بود.

خبرگزاری میزان - بعد از قهرمانی در جام حذفی و کسب‌ سهمیه لیگ قهرمانان آسیا می‌شد که حدس زد که مالکان نساجی به دنبال اسم بزرگتری برای موفقیت تیمشان در‌ آسیا هستند، نامی که بتوانند با اتکا به آن رویای صعود را با آن در سر بپرورانند. شاید از مدت‌ها قبل مشخص بود که عمر مربیگری ساکت الهامی در نساجی رو‌ به پایان است، اما نیمکت نماینده ایران در آسیا به کدام مربی خواهد رسید؟

همه از رابطه خوب امیر قلعه‌نویی و حدادیان مالک باشگاه نساجی آگاه هستند و چه کسی بهتر از ژنرال برای تیم شهر خسته.

به نظر می‌رسد از مدت‌ها قبل و به خصوص بعد از مسجل‌ شدن حضور نساجی در آسیا مذاکره با قلعه‌نویی در پشت پرده در حال انجام بوده و شاید هم یکی از دلایل دلخوری الهامی و بی‌انگیزگی او به خصوص در هفته بیست‌و‌ششم همین موضوع بوده است.

بااین حال باید منتظر اعلام رسمی این موضوع ماند، هر چند همانطور که پیش بینی می‌شد که تا پایان فصل این اتفاق صورت نگیرد، کادرفنی موقت هدایت نساجی را برعهده گرفت تا در شروع فصل جدید کادرفنی جدید روی نیمکت نساجی بنشیند.

اما موضوع جالب‌تر این است که چه کسی جایگزین قلعه‌نویی در تیم متمول گل‌گهر سیرجان خواهد شد. باتوجه به گمانه‌زنی‌های صورت گرفته جواد نکونام سرمربی موفق این روزهای فولادخوزستان گزینه اول مدیران گل‌گهر برای جانشینی ژنرال است.

نکونام که با قهرمانی در جام حذفی، قهرمانی در سوپرجام و صعود مقتدرانه از مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نام خود را بر سر زبان‌ها انداخته این روزها مشتریان زیادی دارد و باید دید آیا مدیران فولاد می‌توانند او را متقاعد به ماندن در خوزستان و تداوم روند موفقیت‌های تیمشان کنند، چراکه فولاد چندماه دیگر باید در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا به مصاف التعاون عربستان برود که از قضا شانس بالایی هم برای صعود از این مرحله خواهد داشت.

انتهای پیام/


برچسب ها: نساجی گل‌گهر

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *