نمی‌توان گفت اگر شفر از ابتدای فصل سرمربی بود حتما موفق می‌شد/ حسینی چیزی از دروازه‌بان‌‌های تیم ملی کم ندارد

10:42 - 04 دی 1396
کد خبر: ۳۸۰۴۱۷
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: نمی‌توان گفت که اگر از ابتدای فصل شفر سرمربی استقلال بود حتما موفق می‌شد.

‌نمی‌شود گفت اگر شفر از ابتدای فصل بود الان استقلال صدر جدول بود/ حسینی چیزی از درواز‌ه‌بانان تیم ملی کمتر نداردعلیرضا اکبرپور در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص بازی استقلال و صنعت نفت آبادان در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: یکی از بهترین نمایش‌های استقلال در این فصل را مشاهده کردیم و خوشبختانه استقلال هم 4 گل زد و هم بازی تماشاگر پسندی را ارائه کرد.

وی ادامه داد: از وقتی شفر به استقلال آمده روند تیم خیلی بهتر شده و در بازی‌های قبل هم دروازه استقلال بسته مانده که این نشان می‌دهد دفاع تیمی استقلال بهتر شده و روز به روز این تیم کامل‌تر می‌شود.

پیشکسوت استقلال درباره اینکه آیا بهتر نبود شفر از ابتدای فصل به جای منصوریان روی نیمکت استقلال می نشست تصریح کرد: هیچ کس فکر نمی‌کرد که منصوریان این فصل نتیجه ضعیفی با استقلال بگیرد چرا که در فصل قبل با  بازیکنان جوان خیلی خوب کار کرد و امیدوار بودیم که امسال هم نتایج درخشانی کسب شود. از طرفی نمی‌توان گفت که اگر از ابتدای فصل شفر سرمربی استقلال بود حتما موفق می‌شد و الان تیم در صدر جدول قرار داشت اما اینکه استقلال با هدایت شفر تغییر کرده و بهتر شده کاملا مشهود است.

اکبرپور در خصوص بازگشت محسن کریمی به استقلال عنوان کرد: من 4 سال پیش زمانی که کریمی در آکادمی استقلال بود مربی او بودم و همان زمان هم گفتم که آینده درخشانی دارد چون بازیکن سرعتی است، هر توپی که پشت دفاع ارسال شود را می‌تواند گل کند و گلزن خوبی است. کریمی بازیکن باهوشی است و می‌تواند بهتر از این هم باشد و در بازی با صنعت نفت بازگشت خوبی داشت.

وی با اشاره به عملکرد خوب سید حسین حسینی استقلال گفت: حسینی دروازه‌بان توانمندی است و از زمانی که شفر آمده تنها یک گل خورده و می‌تواند به تیم ملی دعوت شود چرا که چیزی از گلرهایی که به تیم ملی دعوت می‌شوند کم ندارد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *