شیطنت خبرنگار ترکیه ای با پاسخ قاطع لاریجانی مواجه شد/ رئیس مجلس: خودتان واقعیت را می دانید

17:03 - 23 اسفند 1395
کد خبر: ۲۸۹۹۵۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نشست خبری علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با حضور اصحاب رسانه برگزار شد.
لاریجانیبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی ، نشست خبری علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حالی امروز با اصحاب رسانه برگزار شد که حاشیه هایی در پی داشت.

نشست امروز علی لاریجانی راس ساعت 14:30 با حضور رسانه های داخلی و خارجی در سالن مشروطه مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

در این نشست خبری، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی را حسین امیر عبداللهیان دستیار ارشد رئیس مجلس در امور بین الملل، امیدوار رضایی  معاون قوانین مجلس، حسین مظفر معاون نظارت مجلس و  میرگلوبیات مدیر کل سلامت مجلس و عزت الله یوسفیان ملا همراهی می کردند.


در ابتدای این نشست خبری علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گزارش اولیه درباره عملکرد مجلس پیرامون برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال 96 ارائه کرد و در این راستا توضیحات لازم را ارائه کرد.

لاریجانی در نشست امروز به پرونده های حقوق های نجومی اشاره کرد و تاکید داشت: که مجلس شورای اسلامی بهترین عملکرد را در این حیطه داشته است که به گونه ای که هزار پرونده مدیران کشور در دیوان محاسبات مورد بررسی قرار گرفت و تنها 397 پرونده در باب حقوق نجومی مطرح شد که طبق اطلاعات بنده تمامی مازادی دریافت مدیران پس داده شده که البته 10 یا 12 نفر از این افراد نسبت به پرداخت مازاد دریافتی خود اقدامی را انجام نداده بودند که با توجه به اینکه پرونده آنها قرار بود به دادگاه ارسال شود آنها نیز وارد عمل شده و پول های اضافی را که دریافت کرده اند پس داده اند

بیشتر سوالات مطرح شده از سوی خبرنگاران در نشست امروز پیرامون اقتصاد مقاومتی، روابط ایران و مصر، حضور لاریجانی در فعالیت های انتخاباتی و مسائلی از این قبیل بود.

لاریجانی در نشست امروز نسبت دیدار نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با پوتین واکنش نشان داد و تاکید کرد که ما باید نسبت به این موضوع هوشیار باشیم.

رئیس مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست با بیان اینکه مصلحتی نمی دانم در فعالیت های انتخاباتی مشارکت داشته باشم و نیز از روحانی به عنوان دوست خود یاد کرد.

در نشست امروز رئیس مجلس با اشاره به خبرنگاران تاکید کرد که مجلس امروز ساکت است و این موضوع به غیبت اقای مردوخی باز می گردد .

لاریجانی در نشست امروز در پاسخ به سوال خبرنگار آناتولی ترکیه مبنی بر اینکه ایا ترکیه از عراق برای حضور ایرانیان امن تر نیست گفت: زائرین که به عراق سفر می کنند در مناطقی مثل کربلا و نجف حضور پیدا می کنند که امن هستند که اما این موضوع درباره ترکیه صدق نمی کند و خود ترکیه این واقعیت را می دادند از این رو ما مجبور هستیم که نسبت به سفر ایرانیان به ترکیه هشدار دهیم هر چند انتظار هم داریم که دولت ترکیه در مواضع اش با ما آراستگی های لازم را حفظ کند چون در برخی موضوع این گونه نبوده است.

رئیس مجلس شورای اسلامی در پایان نشست امروز از تلاش خبرنگاران و اصحاب رسانه در پوشش اخبار مجلس به خصوص برنامه ششم توسعه و لایحه بودجه سال 96 تقدیر و تشکر کرد.





ناشناس
|
-
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
ببین کارمون به کجا کشیده که اون داعشی کربلا و نجف را با ترکیه مقایسه میکنه ما بچه شیعه ها افتخار میکنیم در راه زیارت امامانمون کشته بشویم
حمید
|
-
|
۲۲:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۳
0
0
عراق بخاطر زیارت امامان می روند واگر هم اسیب ببیند افتخار است در ترکیه چه است
رضا
|
-
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۴
0
0
متاسفانه ترکیه غیر از مساله تجارت برای سرمایه داران محل جالبی برای تفریح و سایر مساعل نیست
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *