آهنگ پیشواز همراه اول را چطور فعال و غیر فعال کنیم؟

11:32 - 01 بهمن 1394
کد خبر: ۱۲۴۶۸۷
شرکت همراه اول به منظور ارج نهادن به سلایق متنوع مشترکین سیم کارت های دایمی و اعتباری خود و پس از ارائه آزمایشی سرویس آوای انتظار در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۰ ، سرویس آوای انتظار را ارائه نموده است.
آهنگ پیشواز همراه اول را چطور فعال و غیر فعال کنیم؟به گزارش خبرنگار ، شرکت همراه اول به منظور ارج نهادن به سلایق متنوع مشترکین سیم کارت های دایمی و اعتباری خود و پس از ارائه آزمایشی سرویس آوای انتظار در نمایشگاه ایران تلکام ۲۰۱۰ ، سرویس آوای انتظار را ارائه نموده است. در صورت فعال بودن این سرویس در صورت تماس با مشترکینی که سرویس آوای انتظار آنها فعال می باشد، برای تماس گیرنده به جای بوق، آهنگ پخش می گردد.

سرویس آوای انتظار نیازی به تنظیمات گوشی نداشته و مشترک می تواند با هر نوع گوشی از این سرویس استفاده نماید. شما هم اکنون می توانید این آموزش کاربردی را در سایت یاس دانلود مشاهده نمایید.

بر اساس این گزارش برای خرید آهنگ پیشواز مشترکین با استفاده از یکی از روشهای پیام کوتاه (SMS) . تلفن گویا 09990 (IVR) ، سایت آوای انتظار همراه اولhttp://rbt.mci.ir می توانند نسبت به خرید آهنگ (با قیمت هر آهنگ ماهیانه ۵۰۰۰ ریال) اقدام نمایند.

مشترکین می توانند جهت دریافت کدهای چند آهنگ پر متقاضی سرویس آوای انتظار یک پیام کوتاه بدون متن به شماره ۸۹۸۹ ارسال نمایند.

همچنین مشترکین به منظور خرید آهنگ می توانند ” کد آهنگ ” مورد نظر را بصورت لاتین به شماره ۸۹۸۹ ارسال نمایند.

این در حالی است که مشترکین می توانند برای خرید آهنگ با استفاده از گوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی ۰۹۹۹۰ (بصورت رایگان) تماس گرفته و با انتخاب منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار و فشردن کلید ۱، کد آهنگ مورد نظر خود را وارد نموده و سپس کلید مربع را انتخاب و خرید خود را تکمیل نمایند.

ابتدا وارد سایت آوای انتظار (http://rbt.mci.ir) شده و از منوی ” ثبت نامبرای دریافت نام کاربری و رمز عبور اقدام نمایند. برای این منظور شماره تلفن همراه را وارد می نمایند. یک پیام کوتاه حاوی رمز عبور برای مشترک ارسال می گردد .سپس وارد سایت آوای انتظار همراه اول شده و پس از وارد نمودن نام کاربری (شماره تلفن همراه بدون ۰ مثال :9124567890) و رمز عبور به صفحه اصلی وارد و پس از شنیدن آهنگ ها و انتخاب آهنگ مورد نظر ، دکمه خرید را کلیک نمایند.

لازم به توضیح است برای غیر فعال کردن مشترکین تلفن همراه می توانند جهت قطع سرویس از روشهای پیام کوتاه(SMS) . تلفن گویا (IVR) . سایت آوای انتظار همراه اول ( (http://rbt.mci.irاقدام نمایند. درصورت قطع سرویس، هزینه خریدآهنگ به مشترک اعاده نمی گردد.

همچنین مشتریان برای لغو سیستم آهنگ پیشواز می توانند جهت قطع سرویس از روشهای پیام کوتاه(SMS) . تلفن گویا (IVR) . سایت آوای انتظار همراه اول ( (http://rbt.mci.irاقدام نمایند.

درصورت قطع سرویس، هزینه خریدآهنگ به مشترک اعاده نمی گردد، بعلاوه درصورت عدم تمایل به استفاده از سرویس می توانند عدد”۵″ را بصورت لاتین به شماره ۸۹۸۹ ارسال نمایند.

همچنبن با استفاده ازگوشی تلفن همراه خود با سامانه اطلاع رسانی ۰۹۹۹۰ تماس گرفته و پس از ورود به منوی خدمات غیرحضوری، سرویسهای جدید، سرویس آوای انتظار، برای قطع سرویس کلید ۵ را انتخاب نمایند.

گفتنی است پس از وارد شدن به سایت آوای انتظار همراه اول و وارد نمودن نام کاربری و رمز عبور ، منوی غیرفعالسازی را انتخاب نمایند

/انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.
.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *