آماده دفاع از حرم ائمه اطهار به اذن ولی‌فقیه هستیم

15:49 - 11 تير 1393
کد خبر: ۹۹
خبرگزاری میزان: فرزندان شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس با انتشار بیانیه ای ضمن هشدار به گروهک تروریستی داعش، برای دفاع از حرم متبرک ائمه اطهار در عراق به اذن مقام عظمای ولایت اعلام آمادگی کردند.

: فرزندان شهدای انقلاب اسلامی و 8 سال دفاع مقدس با انتشار بیانیه ای ضمن هشدار به گروهک تروریستی داعش، برای دفاع از حرم متبرک ائمه اطهار در عراق به اذن مقام عظمای ولایت اعلام آمادگی کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، متن این بیانیه بدین شرح است:

«بسم‌الله الرحمن الرحیم

"الحمد لله رب العالمین و الصلاه و السلام علی محمد و آله المیامین و صحبه المنتجبین"
اقدامات تروریستی و جنایتکارانه اخیر گروه داعش علیه ملت مظلوم عراق در حالی صورت می‌گیرد که مجامع جهانی و سازمان های بین المللی و حقوق بشری که همیشه در قبال چنین حوادثی سیاست دو گانه‌ای را اتخاذ نموده‌اند؛ این بار نیز سکوت کامل اختیار کرده‌اند.

متاسفانه همانطور که در جریان اخبار قرار گرفته اید جریانات سلفی و وهابی پس از ناکامی و شکست در خاک سوریه ، این بار نوک پیکان حملات خود را متوجه عراق کرده است . این جریانات ورشکسته و رنگ و رو باخته سیاسی و عقیدتی پس از اینکه تمامی اهداف خود را در سوریه دور از دست دیدند ، نگاه شوم خود را به مرزهای همجوار ایران انداخته است .

در پیش گرفتن سیاست شیعه زدایی ، تفرقه افکنی ، ناامنی منطقه ، ارائه چهره خشن از اسلام در راستای اسلاموفوبیا و اسلام هراسی به راحتی می تواند خط و ربط و وابستگی فکری و عملی داعش و داعشیان را روشن سازد . حامیان دیروز القاعده و طالبان ، امروز با حمایت خود از داعش ، ثبات منطقه و امنیت هلال شیعی خاورمیانه را هدف قرار داده اند تا از این رهگذر ، به مطامع شوم خود دست پیدا کنند . اما زهی خیال باطل که ید الله فوق ایدیهم ... و این وعده الهی است .

مردم عراق و رهبران دینی و سیاسی قدرتمند آن به اذن خداوند و با وحدت و عزم و اراده بیشتر و با هدف ایجاد عراقی متحد و منسجم از همه طوایف مذاهب و دین و نژاد قادر هستند. این مرحله را پشت سر گذارند؛ ارتش و مردم قهرمان و مؤمن عراق، تکفیری‌های وحشی داعش را نابود خواهند کرد، تا عبرتی باشد برای تمامی کسانی که قصد تعرض به عراق و مردم و مقدسات آنان را دارند.

معتقدیم ثبات و امنیت داخلی عراق در حال حاضر به عنوان یکی از دولت های تاثیرگذار منطقه برای ایران یک راهبرد منطقه ای غیر قابل خدشه است.باید پذیرفت ایجاد امنیت و ثبات داخلی عراق تنها از رهگذر وفاق، همدلی و وحدت تمام جریانات سیاسی با مردم، حول مرجعیت عراق قابل شکل گیری است.

ما عمیقا نگران تعرض قدرت های فرامنطقه ای در مسائل داخلی ملت ها و کشورها هستیم و معتقدیم هر نوع دخالت خارجی با هدف تغییر خواستگاه و نظر اکثریت مردم بلاوجه و غیرقانونی است .

از نگاه ما فرزندان شهداء آنچه که امروز تحت عنوان "داعش "چون دمل چرکینی در عراق سرباز کرده است، باقی مانده تفکرات حزب بعث و صدام حسین است که در 8 سال دفاع مقدس داغ عظیمی را بر دل ما گذاشته بودند. امروز عراق قربانی خون خواری های فرزند نامشروع ائتلاف دولت های متخاصم منطقه و فرامنطقه ای با خیانت های پس مانده های چرکین حزب بعث در عراق است .

تحرکات تروریستی داعش در حالی اتفاق می افتد که داعیه دفاع از دین اسلام را دارد. ما در مقابل این اداعا فریاد خواهیم زد که اسلام در طول تاریخ هیچگاه از دولت های خارجی و غیر اسلامی صدمه ای ندیده است . اسلام جایی خسارت دیده است که گرفتار انحرافات داخلی از درون خود شده است . ما اخطار می دهیم هر نوع تعرض به مقدسات ادیان الهی محکوم به شکست است اما تعرض به ذوات مقدسه ائمه اطهار علیه السلام خط قرمزی است که در نگاه ما یادگاران شهدا می تواند آغازگر حادثه عظیم عاشورای دیگری در عصر حاضر باشد ، که ما به کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا سخت ایمان داریم .

دفاع از تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران و انقلاب اسلامی میراث ارزشمند پدران آسمانی ماست که که با قیمت خون جاری شده شان به دست امده است . این خون در رگ های ما جاری و ساری است و هرگاه مقام عظمی ولایت حضرا آیت الله العظمی خامنه ای (حفظه الله) اذن جهاد و دفاع صادر فرمایند همچون پدرانمان در پیشاپیش ملت عزیز ایران جان خود را فدای دفاع از حرم متبرک ائمه اطهار خود خواهیم کرد.

و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مؤمنین (آل عمران 139)

والسلام

اسامی امضا کنندگان :
مهدی همت ، مصطفی همت ، امین سالاری پور ، احسان سالاری پور ، مهدی دستواره ، صادق قدمیار ،امیرحسین آل اسحاق ، وحید شاه حسینی ، مجتبی طباطبایی نژاد ، امیر حسین طباطبایی نژاد ، محمود ( امید ) محدث ، حمزه جهان آرا ،سلمان جهان آرا، علی کشوری ، رسول عاصمی ، داوود کریمی ، محسن اندرزگو ، مهدی نامجو ، ناصر نامجو ، محمد مهدی تندگویان ، مهدی برونسی ، حسن بابا رستمی ، حسین شوشتری ، جعفر رفیعی ، حمزه رضوی ، علی شریفی ، مرتضی نظر نژاد ، محمد جعفر فرودی ، جواد خسروی ، شهرام جاهدی ، ابوذر شیرودی ، سمیه بروجردی ، مهدی شاه مرادی ، حسین شاه مرادی ، هادی میرزائی ، محمد بخت آور ، سوده نجفی ، سلیمه رودکی ،محدثه نجفی رستگار ، محمد امین مهتدی ، علی مهتدی ، محمد مهدی کاظمی ، محمد سعید کاظمی ، خانواده شهید رشادی ، عباس قهاری ، امیر حسین یزدانی ، ایمان مهری ، محمد حسین آذین پور ، سید علیرضا فاضل حسینی ، مهدی محمد باقری


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *