رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

فراخوان خرید کتاب‌های فارسی ترجمه شده به سایر زبانها

4:05 - 25 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۸۰۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان - موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران برای معرفی و عرضه شایسته آثار نویسندگان ایرانی، اقدام به تهیه بانک اطلاعاتی از کتاب‌های ایرانی ترجمه شده به زبان‌های غیرفارسی کرده است.
به گزارش به نقل از روابط عمومی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایرن، بر اساس اعلام این موسسه تمامی ناشران و یا مولفان می توانند با شرایط زیر اقدام به ثبت اطلاعات کتاب‌های خود در این بانک کنند. آثار ارسالی به تناسب، در نمایشگاههای معتبر بین‌المللی عرضه می‌شود. آثار باید توسط پدیدآورنده ایرانی تألیف و به دیگر زبان‌ها ترجمه شده و رویکرد فرامرزی و قابلیت ارائه در بازارهای جهانی کتاب را داشته باشد.

بر اساس این فراخوان ناشران می‌توانند از طریق مراجعه به پایگاه اینترنتی موسسه نمایشگاه‌های فرهنگی ایران به آدرس www.icfi.ir مراجعه و عناوین کتاب و مشخصات آن را بارگذاری کنند. بدیهی است که آثار ارایه شده پس از تأیید، به تعداد مورد نیاز خریداری خواهد شد. متقاضیان درصورت داشتن هرگونه پرسشی می‌توانند با این آدرس  international@tibf.ir مکاتبه کنند.

همچنین در خبری دیگر از موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران، دویست و نود و دومین نمایشگاه کتاب استانی با حمایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان گیلان برگزار می‌شود.

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان از تاریخ ۲۵ آبان ماه تا اول آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی گیلان و با حضور ۳۴۵ ناشر از سراسر کشور و با ارائه ۳۴ هزار عنوان کتاب در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود. تعدا کل غرفه‌های در نظر گرفته شده برای این نمایشگاه ۲۱۰ غرفه و ۲۵ ناشر از استان گیلان به صورت مستقیم در این نمایشگاه شرکت کرده‌اند.

یازدهمین نمایشگاه کتاب استان گیلان با حضور حجت الاسلام حشمتی معاون قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ۲۵ آبان ماه افتتاح می شود. در بخش فروش متمرکز این نمایشگاه ۳۰ ناشر کتاب‌های خود را عرضه نموده‌اند. مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان بن یارانه‌ای خرید کتاب از طریق بانک عامل مستقر در نمایشگاه با جدول تخصیص یافته در میان بازدیدکنندگان توزیع می‌شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *