طراح حملات پاريس جوانی 26 ساله بوده است

6:53 - 25 آبان 1394
کد خبر: ۹۸۱۲۵
خبرگزاری میزان-شبکه تلویزیونی فرانس دو گزارش داد: احتمال می رود طراح اصلی حملات پاریس جوانی 26 ساله به نام عبدالسلام صلاح بوده باشد.
به گزارش میزان به نقل از شبکه فرانس2 ،بازرسان بر این باورند عبدالسلام صلاح، بیست و شش ساله مغز متفکر حملات پاریس و احتمالاً کسی بوده که همه این اتفاقات را طراحی کرده است. او در بروکسل بدنیا آمده است. پلیس فرانسه روز گذشته هویتش را افشا و او را تحت تعقیب اعلام کرد.

وی در اویل هفته گذشته در بلژیک دو خودرو را اجاره کرده است. خودروهایی که در حملات پاریس مورد استفاده قرار گرفتند.
این حملات را سه گروه تروریستی انجام دادند.

ابتدا گروه نخست که از سه عامل انتحاری تشکیل شده بود، در «استاد دو فرانس» عملیاتشان را آغاز کردند. آنان در حد فاصل ساعت بیست و یک و بیست دقیقه تا ساعت بیست و یک و پنجاه و سه دقیقه، همزمان با مسابقه فوتبال دوستانه تیم های ملی فرانسه و آلمان، در نزدیکی ورزشگاه کمربندهای انفجاری شان را منفجر کردند. دو گذرنامه- یکی مصری و دیگری سوری- در این مکان پیدا شده است. هنوز مشخص نیست این گذرنامه ها به آنان تعلق داشته یا به سرقت رفته اند.

همزمان در پاریس، گروه دوم، متشکل سه یا چهار نفر، در خودرویی که در بلژیک اجاره شده بود، دست به کار شدند.

در حالیکه ساعت بیست و یک و چهل دقیقه را نشان می دهد، خودرو در مقابل سالن اجرای موسیقی باتاکلان توقف می کند. تروریست ها به سلاح کلاشنیکف و کمربند انفجاری مسلح اند. آنان به داخل سالن نفوذ می کنند و دستکم نود نفر را از پای در می آورند.
دو تروریست خود را در جریان حمله منفجر کردند و فرد سوم نیز هدف تیراندازی نیروهای پلیس قرار گرفت.

در ساعت بیست و یک و بیست و پنج دقیقه نیز، سومین گروه تروریست ها، متشکل از دو یا سه نفر از جمله عبدالسلام صلاح، دارای سلاح کلاشنیکف در ناحیه های ده و یازده پاریس حمله اش را اجرا می کند.

آنان در خیابان بیشا (BICHAT) به سوی اولین تراس شلیک می کنند که براثر آن پانزده نفر کشته می شوند. در ساعت بیست و یک و سی و دو دقیقه، آنان در خیابان فونتن او روا (FONTAINE-AU-ROI) دومین تراس را هدف قرار می دهند. نتیجه این حمله نیز پنج کشته است. ساعت بیست و یک و سی و شش دقیقه نیز مهاجمان به خیابان شارون می روند و هجده نفر دیگر را می کشند.

بنابراین این گروه تنها در مدت یازده دقیقه سه نقطه پاریس را هدف قرار می دهد.

همزمان در ساعت بیست و یک و چهل دقیقه در بلوار ولتر در نزدیکی سالن اجرای موسیقی باتاکلان، ابراهیم، برادر عبدالسلام صلاح در وسط خیابان خود را منفجر می کند.

خود عبدالسلام صلاح نیز سوار بر خودرویی سیاه رنگ به سمت شهر مونتروی فرار می کند.

خودروی او شب گذشته کشف شد. بازرسان در داخل آن سه قبضه سلاح کلاشنیکف را ضبط کردند.

گمان می رود دو همدست عبدالسلام صلاح، او را با خودرویی دیگر از مونتروی به بلژیک انتقال داده باشند. این دو نفر در بلژیک دستگیر شدند اما عبدالسلام صلاح همچنان فراری است.



برچسب ها: تهران تهران پلیس پلیس فرانسه فرانسه روسیه روسیه سوریه سوریه اروپا اروپا داعش داعش تروریسم تروریسم اسرائیل اسرائیل نتانیاهو نتانیاهو تلفات تلفات پاریس پاریس حمله تروریستی حمله تروریستی تروریست تروریست کشته کشته روحانی روحانی پلیس فرانسه پلیس فرانسه اضطراری اضطراری اوباما اوباما france france paris paris بی سابقه بی سابقه تعداد تلفات تعداد تلفات ویدئوی جدید ویدئوی جدید حالت فوق العاده حالت فوق العاده داعش در اروپا داعش در اروپا پلیس ویژه پلیس ویژه اولاند اولاند فیلم جدید فیلم جدید جدیدترین فیلم جدیدترین فیلم video video جدیدترین تصاویر جدیدترین تصاویر حمله داعش به فرانسه حمله داعش به فرانسه شب خونین شب خونین سفرروحانی به فرانسه سفرروحانی به فرانسه سفرروحانی به اروپا سفرروحانی به اروپا روحانی و اولاند روحانی و اولاند Paris attack Paris attack Franve attack Franve attack Daesh attack to paris Daesh attack to paris Daesh attack to france Daesh attack to france ISIS attack paris ISIS attack paris Paris terrorist attack Paris terrorist attack Images Images France police France police Paris police Paris police ویدئوی جدید از فرانسه ویدئوی جدید از فرانسه Terrorists Terrorists

امنه
|
-
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
0
0
هدف امریکا از خلق داعش چیست انچه مسلم است هدف نهائی داش ایران خواهد بود ، داعش تشکلی نیست که دنیای سرمایه داری غرب آنرا برای یکبار مصرف بوجود آورده باشد. لبنان سوریه عراق و ایران این هلال شیعه از نظر غرب و تحت رهبری ایران انقلابی اکنون خطرناکترین کانون جهان برای برهم خوردن معادلات جهان به رهبری امریکا به خطر افتادن جدی موجودیت اسرائیل و در نهایت سر اغاز خیزش های انقلابی و به بیانی ساده تر اغازی برای پایان سالها استثمار و استعما ر و قطع دستان زورگویان است ، و این یعنی ایمان آوردن به علم تکامل که کهنه باالاخره باید روزی جای خود را به نو بدهد و نظام های اجتماعی از دل یکد یگر و با مرگ یکی و تولد دیگری خلق می شود ، البته تقلا های غرب برای بقا ادامه خواهد داشت و درین راه سرمایه داران در کشور های جهان سوم برای بقا خود او را یاری خواهند داد همانگونه که امروز می بینید اصلاح طلبان ترکیه به رهبری اردوغان که پس از کسب قدرت سیاسی چگونه هر نوکری و خدمتی را به امریکا می کنند و یا در مصر احمد شفیق و البرادعی و عمر موسی چگونه با فریب جوانان و روشنفکران مصری السیسی امریکائی را بقدرت رسانیدند و چه نقشی محمود عباس اصلاح طلب با سرمایه ایکه امریکا در اختیارش میگذارد در جنبش فلسطین ایفا می کند و کودتای خزنده در سال 88 در ایران چگونه میرفت تا طومار انقلاب اسلامی را بپیچد وبا سر دادن شعار " نه غزه نه لبنان جانم فدای بخوانید امریکا " مشخص کردند که هدف نهائی اغوش امریکا است را برخ کشیدند . ...
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *