شیخ حشر مورد ادعای بابک زنجانی کیست+عکس

15:09 - 19 آبان 1394
کد خبر: ۹۶۹۸۲
خبرگزاری میزان-متهم نفتی در هفتمین جلسه دادگاه علنی خود که به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد ادعا کرد که یک شیخ اماراتی به نام شیخ حشر وامی به مبلغ 15 میلیارد یورو به وی داده است .
به گزارش سرویس بین الملل "بابک زنجانی" در هفتمین جلسه دادگاه علنی خود که به ریاست قاضی صلواتی برگزار شد ادعا کرد که شخصی به نام "شیخ حشر" به او وامی 15 میلیارد یورویی داده است.

متهم نفتی در جلسه دادگاه امروز گفت: چنانچه دادستانی می‌خواهد بداند که شیخ حشر کیست برود در امارات شکایت کند تا بگویند شیخ کیست.

به گزارش میزان،پس از مطرح شدن نام "شیخ حشر" و عدم ارائه مشخصات فرد ادعا شده،برآن شدیم تا ازطریق جست و جو در موتورهای جست و جو گر اینترنتی به اطلاعات بیشتری در مورد این فرد دست پیدا کنیم .

نتیجه وبگردی خبرنگار میزان،اطلاعات واضح و شفافی نبود و اطلاعاتی که در ذیل می آید صرفا محصول این جستجو در فضای مجازی است و مشخص نیست که آیا این افراد همان "شیخ حشر" مورد نظر بابک زنجانی هستند یا نه ،اما در ادامه مطلب نتیجه این جستجو برای مخاطبان منتشر شد:

شیخ مورد ادعای متهم نفتی کیست+عکس و سند

پس از جستجوی نام شیخ مورد ادعای متهم نفتی در موتور جستجوگر گوگل هیچ اطلاعاتی در خصوص وی پیدا نشده و یا داده های غیرمرتبط پیدا می شود.

شیخ مورد ادعای متهم نفتی کیست+عکس و سند

ویکیپدیا نیز شیخ حشر را حاکم سابق دبی معرفی می کند که تاریخ مرگ آن سال 1886 میلادی است.


شیخ مورد ادعای متهم نفتی کیست+عکس و سند

پایگاه اینترنتی روزنامه الاتحاد امارات روز سی و یکم اکتبر سال 2014 در مطلبی که روی خروجی خود قرار داده است شیخ حشر بن مکتوم بن جمعه آل مکتوم را مدیر اداره رسانه های دبی معرفی می کند.


شیخ مورد ادعای متهم نفتی کیست+عکس و سند


ُُُُُُُُُُِِسید مهدی ناظمیان
|
-
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۹
0
0
پیشنهاد میکنم به این لینک هم سر بزین چون ظاهراً شیخ حشر برادر همسر امیر دبی میباشد !! http://www.fardanews.com/fa/news/80544/%D8%B1%D9%88%D8%A7%DB%8C%D8%AA-%D8%B2%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%DB%8C%DA%A9-%D8%B3%D8%B1%D9%85%D8%A7%DB%8C%D9%87-%DA%AF%D8%B0%D8%A7%D8%B1-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D8%A8%DB%8C
ناشناس
|
-
|
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۰
0
0
شهرام عبدالله زاده که تمام عمر خود را در دبى گذرانده اقدام به گشایش و ثبت یک شکایت حقوقى علیه برادر همسر امیر دبى بنام "شیخ حشر مکتوم بن جمعه آل مکتوم" کرد.
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *