ظریف: دیگر به تیم ملی والیبال باز نمی‌گردم

14:15 - 18 آبان 1394
کد خبر: ۹۶۵۶۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
خبرگزاری میزان - لیبروی سابق تیم ملی والیبال گفت: داورزنی نظر شخصی‌اش را گفته که من از تیم ملی خداحافظی نکرده‌ام، اما من تصمیم ندارم برگردم.
به گزارش خبرنگار ورزشی ، فرهاد ظریف درباره بازگشت به تیم ملی اظهار داشت: از سال 2006 تا الان 4 بار من را از تیم ملی کنار گذاشته‌اند و هربار که خواسته‌اند دوباره برگشته‌ام، اما این بار فرق می‌کند و دیگر تصمیم ندارم به تیم ملی بازگردم، من هم برایم خودم شخصیتی دارم و ارزش و احترامی قائلم.

لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه در واکنش به این گفته داورزنی، رئیس فدراسیون که در صورت تشخیص کادرفنی ظریف بازهم به جمع ملی‌پوشان بازخواهد گشت، گفت: او نظر خودش را گفته، اما من هم نظر خودم را دارم؛ با این موضوع هم کنار آمده‌ام. الان به زندگی شخصی و تیم باشگاهی‌ام می‌رسم و تمرکزم روی لیگ است و در کنار خانواده و دوستانم هستم.

ظریف در پاسخ به این‌که نظر وی درخصوص تغییر سرمربی تیم ملی چیست، بیان داشت: نمی‌توانم درباره تغیرات تیم ملی نظر دهم. من صحبتی درباره تیم ملی ندارم و می‌دانم هر تصمیمی که بزرگان و رئیس فدراسیون بگیرند حتماً درست خواهد بود، اما مطمئناً بازیکنان آماده وارد تیم ملی می‌شوند. آنها 7، 8 سال است کنار هم بازی می‌کنند و نیازی به هماهنگی ندارند فقط باید آمادگی بیشتری به دست بیاورند.

وی درخصوص حضور برادرش در تیم بانک سرمایه نیز عنوان کرد: برادرم چندسال لیبروی تیم ملی نوجوانان بود اما یک سری اتفاقات افتاد که مدتی دور شد چندسال پیش در دسته یک بازی می‌کرد، اما امسال مصطفی کارخانه او را به تیم بانک سرمایه دعوت کرد الان هم باهم هستیم، بزرگترهای تیم و کادرفنی به او کمک می‌کنند که انشالله بتواند در کنار بقیه اعضای تیم لیبروی خوبی باشد.

لیبروی تیم والیبال بانک سرمایه درباره بازی مقابل تیم پیکان اظهار داشت: تیم ما خیلی خوب بازی کرد و روز استثنایی داشتیم، اما به هرحال پیکانی‌ها از جام باشگاه‌های جهان برگشته و خسته بودند بنابراین نتوانستند بازی کنند فکر می‌کنم تماشاچیان حاضر در سالن انتظار بازی بهتری از پیکان داشتند، اما به نظر من خوب بازی کردند.

ظریف درمورد تیم بانک سرمایه تصریح کرد: شرایط تیم ما هم از نظر تمرینات و هم کادر فنی خیلی خوب است، بانک سرمایه که امسال برای نخستین بار وارد لیگ برتر والیبال شده خیلی خوب سرمایه‌گذاری کرده و یکی از مدعیان اصلی قهرمانی هستیم.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *