بوگدانف: مواضع "ایران و روسیه" درباره تحولات سوریه مشترک است

3:00 - 19 آبان 1394
کد خبر: ۹۶۵۱۵
خبرگزاری میزان - معاون عربی و افریقایی وزارت خارجه کشورمان و نماینده ویژه رئیس‌جمهور روسیه در خاورمیانه درباره آخرین تحولات روسیه و همچنین نشست وین با یکدیگر به صورت تلفنی گفتگو کردند.
بوگدانف: مواضع به گزارش گروه فضای مجازی ، در رایزنی تلفنی امیرعبداللهیان معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه و بوگدانف نماینده ویژه رئیس جمهوری روسیه در امور خاورمیانه آخرین تحولات سوریه و حضور جمهوری اسلامی ایران در نشست وین بحث و تبادل نظر شد.
 
بوگدانف گفت: مواضع دو کشور نسبت به تحولات سوریه مشترک می باشد و بر ضرورت حضور جمهوری اسلامی ایران در نشست وین برای کمک به حل سیاسی سوریه تاکید نمود.
 
امیرعبداللهیان اظهار داشت: در خصوص حل بحران سوریه مردم و کشور در فرایند دمکراتیک، پیرامون آخرین سرنوشت خویش تصمیم گیری می کنند و در حال حاضر مردم و ارتش در حال مبارزه با تروریسم می باشند.
 
وی واقع نگری تمامی طرف‌ها را مولفه مهمی در حل بحران سیاسی دانست و گفت جمهوری اسلامی ایران در نشست وین بمنظور کمک به حل بحران سیاسی شرکت خواهد کرد.
 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *