رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بازدید فرمانده کل ارتش از مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی

19:00 - 17 آبان 1394
کد خبر: ۹۶۲۱۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
خبرگزاری میزان-فرمانده کل ارتش با حضور در آموزشگاه درجه‌داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش از روند برگزاری نخستین دوره رزم مقدماتی دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری آجا بازدید کرد.
بازدید فرمانده کل ارتش از مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینیبه گزارش گروه ، امیر سرلشکر عطاءالله صالحی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در آموزشگاه درجه‌داری جوادالائمه(ع) نیروی زمینی ارتش از روند برگزاری نخستین دوره رزم مقدماتی دانش‌پژوهان آموزشگاه‌های درجه‌داری آجا بازدید کرد.

امیر سرلشکر صالحی در جریان این بازدید که جمعی از فرماندهان و مقامات ارشد آجا نیز وی را همراهی می‌کردند بر اجرای دقیق آموزش‌های نظامی و تربیت نیروهایی کارآمد، بانشاط و شجاع تاکید کرد.

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تقویت روحیه معنوی کارکنان در توان رزمی آنان اثرگذار است، خطاب به روحانیون و دست‌اندرکاران فرهنگی گفت: نقش روحانیت در میدان عمل و لحظات سخت همواره کارساز بوده و این نقش در کنار آموزش‌های اعتقادی، ایمانی، اسلامی و اخلاقی می‌تواند دانش پژوهان را در لحظات حساس و حیاتی نجات دهد و آنان را در مسیر درست هدایت نماید.

وی در پایان دست اندرکاران فرهنگی را بر ارائه آموزه‌های ایمانی، اعتقادی، اسلامی و تربیت صحیح اسلامی دانش پژوهان توصیه کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *