افشای رابطه پنهانی پادشاه آل سعود در لندن با یک زن

7:02 - 13 آبان 1394
کد خبر: ۹۴۶۵۶
خبرگزاری میزان-شکایت زنی در لندن که خود را همسر پنهانی پادشاه اسبق عربستان معرفی کرد چند میلیون پوند غرامت روی دست خاندان آل سعود گذاشت.
به گزارش میزان،پیتر اسمیت قاضی دادگاه عالی لندن پس از شنیدن اظهارات و بررسی اسناد جنان حرب که خود را همسر مخفی فهد بن عبدالعزیز، پادشاه اسبق عربستان، معرفی کرد ، به نفع او رای داد و وارث ملک فهد را به پرداخت 23 میلیون دلار غرامت و انتقال سند دو دستگاه آپارتمان در لندن به نام وی محکوم کرد.

جنان حرب می گوید در سال 1968 ( 1347 ) زمانی که فهد وزیر کشور عربستان سعودی بود به طور مخفیانه با او که 19 سال بیشتر نداشت آشنا شد و ازدواج کرد.

حرب که فلسطینی الاصل است اما تابعیت انگلیسی دارد گفت: فهد قول داده بود تا پایان عمر به او کمک مالی کند.

وی افزود : در سال 2003 و دو سال پیش از مرگ فهد که به شدت بیمار بود، پسر او عبدالعزیز با او در هتلی در لندن دیدار کرد و به او اطمینان داد به وعده پدرش عمل می‌کند و 12 میلیون پوند و دو دستگاه آپارتمان لوکس در لندن به او خواهد بخشید اما هنگامی که خانواده فهد به قول هایی که دادند عمل نکردند او مجبور به شکایت شد.

به نوشته مطبوعات انگلیس ، از فرزند ملک فهد خواسته شد در دادگاه حاضر شود اما او امتناع کرد و فقط در نامه‌ای مکتوب ادعاهای حرب را تکذیب کرد.

جنان حرب که اکنون 67 ساله است می گوید: چون از یک خانواده مسیحی است، خانواده فهد با رابطه آن‌ها مخالف بودند.

فهد در سال 1982 (1361) پادشاه عربستان شد و در سال 2005 (1384) به درک واصل شد.




اقدس
|
-
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۳
0
0
چقدر زشته
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *