بخشی از بدهی بابک زنجانی پرداخت شد

18:04 - 11 آبان 1394
کد خبر: ۹۴۱۷۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان - کوهپایه زاده از پرداخت بخش اول بدهی بابک زنجانی خبر داد.
بخشی از بدهی بابک زنجانی پرداخت شدرسول کوهپایه‌زاده در گفت‌وگو با ، از پرداخت بخشی از بدهی بابک زنجانی به شرکت نفت خبر داد و اظهار کرد: مطالبات شرکت ملی نفت از موکل بنده شامل دو بخش است که یک بخش از آن پول واریزی است که شرکت نفت از طریق بانک مرکزی در اختیار موکل بنده قرار داده است و بخش دوم پول محموله‌های نفتی است.

وی افزود: کل مبلغ پرداخت نقدی شرکت نفت از طریق بانک مرکزی به موکلم یک میلیارد و 427 میلیون و 500 هزار یورو بوده که از این مبلغ، قبلا 660 میلیون یورو آقای زنجانی به دستور شرکت نفت در حق پیمانکاران این شرکت پرداخت کرده است.

وکیل متهم نفتی تصریح کرد: اگر مبلغ 660 میلیون یورو را از کل یک میلیارد و 427 میلیون و 500 هزار یورو کم کنیم، عددی که بدست می آید، 767 میلیون و 500 هزار یورو الباقی طلب شرکت نفت از بابت پولی است که بانک مرکزی واریز کرده است.

وی ادامه داد: طی نامه رسمی که از سوی معاون محترم دادستان تهران و مسئول رسیدگی و سرپرستی اموال موکلم رسما به دادگاه اعلام شده، همه اموال موکلم در داخل کشور حدود دو هزار و 600 میلیارد تومان برآورد شده است که این در دادگاه تایید شده است.

کوهپایه‌زاده افزود: اگر این 2600 میلیارد تومان را به یورو تبدیل کنیم, همان 767 میلیون و 500 هزار یورو می شود؛ به عبارتی بدهی موکلم در قسم اول که مربوط به پرداخت نقدی شرکت نفت از طریق بانک مرکزی است، تسویه و پوشش داده شد. یعنی مبلغ یک میلیارد و 427 میلیون و 500 هزار یورو که از طریق بانک مرکزی در اختیار موکل قرار گرفته بود، امروز تسویه شد.
















انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *