رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

بارش برف در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز از فردا/ بارش باران در نیمه غربی کشور

10:55 - 08 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۸۰۱
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان- مدیرکل پیش بینی هواشناسی از بارش برف در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز از فردا خبر داد و گفت: بر اساس تحليل آخرين اطلاعات هواشناسی، بارش باران در روز جمعه در نيمه غربي و سمال شرق کشور پیش بینی شده است.
بارش برف در برخی مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز از فردااحد وظیفه در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی میزان درباره وضعیت هوا در سه روز آینده اظهار کرد: بر اساس تحليل آخرين اطلاعات هواشناسی، بارش باران در روز جمعه در نيمه غربي و بارش پراكنده در ابتداي صبح در شمال شرق كشور پيش بيني می‌شود.

وی در ادامه با بیان این مطلب که  از بعد از ظهر شنبه از بارش در شمال غرب و غرب كشور بطور نسبي كاسته می‌شود، افزود: در واقع  بر ميزان بارش در شمال شرق كشور افزوده خواهد شد. در اين روز بارش برف نيز در برخي مناطق شمال غرب و ارتفاعات البرز مركزي شامل،ارتفاعات استان تهران و مازندران، نيز انتظار می‌رود.

به گفته  مدیرکل پیش بینی هواشناسی، شدت بارندگي در غرب و جنوب غرب از شدت قابل ملاحظه برخوردار خواهد بود.

وظیفه با بیان این مطلب که در روز شنبه بارش‌ها عمدتا در جنوب غرب، مركز، شمال شرق، سواحل شمالي و در بعدازظهر شمال غرب كشور رخ مي دهد، گفت: ميزان بارش در سواحل شمالي كشور در روز يكشنبه از ساير مناطق بيشتر خواهد بود.

مدیرکل پیش بینی هواشناسی با اشاره به این مطلب که در روز دوشنبه دما در نيمه شمالي كشور كاهش بيشتر مي يابد، تصریح کرد:  بارش باران و برف در شمال غرب، سواحل شمال كشور و شمال شرق كشور و بارش باران در شرق و مركز كشور پيش بيني می‌شود. خليج فارس و سواحل آن نيز در اين روز شاهد بارش پراكنده باران خواهد بود.

وظیفه در خاتمه به وضعیت هوای پایتخت اشاره کرد و گفت: اسمان پایتخت شاهد بارش باران گاهي وزش باد در ارتفاعات بارش برف است. همچنین 




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *