مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله شجاعی منتشر شد

13:13 - 23 تير 1393
کد خبر: ۹۲۸
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: کتاب ضیافت حقیقی شامل مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله محمد شجاعی در ایام ماه مبارک رمضان از سوی انتشارات سروش با همکاری شبکه رادیویی قرآن منتشر شد.

: کتاب ضیافت حقیقی شامل مجموعه سخنرانی‌های آیت‌الله محمد شجاعی در ایام ماه مبارک رمضان از سوی انتشارات سروش با همکاری شبکه رادیویی قرآن منتشر شد.

به گزارش خبرنگار میزان، کتاب ضیافت حقیقی مجموعه یازده سخنرانی استاد محمد شجاعی درباره ماه مبارک رمضان و روزه ایراد است که بارها از شبکه قرآن صدای جمهوری اسلامی ایران نیز پخش شده و مورد استقبال و توجه مخاطبان قرار گرفته است.
آیت الله شجاعی با همان بیان صمیمانه که شنوندگان سخنرانی ها با آن آشنا هستند به ترغیب مومنان به عبادت مخلصانه و راهنمایی برای بهره گیری کامل از ایام و لیالی ماه مبارک، به ویژه شب های قدر، برای تقرب به درگاه الهی و برخورداری از نعمات معنوی در دنیا و آخرت پرداخته اند.
استاد شجاعی این سخنرانی های خود درباره ماه مبارک رمضان را ابتدای دهه شصت ایراد کرده اند و چندسالی است که این سخنان به تکرار از شبکه رادیو قرآن تقدیم شنوندگان شده و با طرح موضوعات ارزشمند در بطن خود توانسته نیاز معنوی بسیاری از مخاطبان را پاسخ دهد.
کتاب حاضر در مورد ماه مبارک رمضان با عنوان " ضیافت حقیقی" است که شامل موضوعاتی از جمله ضیافت خداوند، اعمال و آداب رفتاری، روزه حقیقی، مباحث معرفتی مربوط به روزه، شرایط روزه صحیح و راه های درک این توفیق است.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *