دو بازیگر زن ایرانی در خصوص انعکاس تصویر بی حجابشان در شبکه های اجتماعی باید توضیح دهند / در غیر این صورت با آنها برخورد می‌کنیم

17:53 - 06 آبان 1394
کد خبر: ۹۲۴۹۲
خبرگزاری میزان - نوش آبادی گفت: این دو بازیگر زن ایرانی از شهرت چندانی برخوردار نیستند البته باید بگویم اقدام آن‌ها ناپسند، نسنجیده و غیر قابل قبول است.متاسفانه رفتاری انجام داده‌اند که در درجه اول اعتبار خود را از دست داده‌اند و در درجه دوم نقص کننده تعهدات و قوانینی بوده است.
دو بازیگر زن ایرانی در خصوص انعکاس تصویر بی حجابشان در شبکه های اجتماعی باید توضیح دهند / در غیر این صورت با آنها برخورد می‌کنیممحمد حسین نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد در گفت‌و‌گو بادرمورد اقدام اخیر دو بازیگر زن ایرانی در کشف حجاب گفت: این دو بازیگر زن ایرانی از شهرت چندانی برخوردار نیستند البته باید بگویم اقدام آن‌ها ناپسند، نسنجیده و غیر قابل قبول است. متاسفانه رفتاری انجام داده‌اند که در درجه اول اعتبار خود را از دست داده‌اند و در درجه دوم نقص کننده تعهدات و قوانینی بود که آن‌ها نیز از این قوانین مطلع بوده اند، این رفتارها تخلف محسوب و باعث ممنونعیت آن ها از کار می‌شود.

وی افزود: این نکته را هم باید بگویم که اگر مدیریت شبکه های اجتماعی آن ها که تصاویر بی حجابشان در آنجا انعکاس پیدا کرده بر عهده خودشان نیست و برعهده افراد دیگری است، باید توضیح بدهند.اما در صورتیکه متوجه شویم این کارشان با رضایت آنها صورت گرفته برخورد قانونی و لازم را انجام می‌دهیم.این کار قابل پیگیری است و باعث می‌شود فعالیت‌های آن‌ها با محدودیت و ممنوعیت مواجه شود.

سخنگوی وزارت ارشاد ادامه داد: صدف طاهریان گفته می‌شود از ایران خارج و جذب شبکه‌های ماهواره‌ای شده است البته باید بگویم که من اطلاعات چندانی در این خصوص ندارم و این موضوع را تنها فقط شنیده‌ام.

نوش آبادی تصریح کرد: کار این بازیگر باعث می شود که هیچ بازگشتی نداشته باشد زیرا خود او می داند که رفتارش زننده است و چه عواقبی دارد.

سخگوی وزارت ارشاد عنوان کرد: درمورد چکامه چمن ماه دیگر بازیگر زن ایرانی که اقدام به کشف حجاب کرده است باید بگویم که وی در داخل کشور است و جای شگفتی دارد که چنین اقدامی را انجام داده و علی رقم مقرراتی که وجود دارد اینگونه عمل کرده است.

وی مطرح کرد: اقدام اخیر این دو بازیگر ایرانی درکشف حجاب نشان دهنده کمبود شخصیت خلاء عاطفی و وابستگی آن ها به نگاه دیگران است و در مجموع باید بگویم که اقدامشان مقبول، مشروع و غیر قابل دفاع است.

نوش آبادی ادامه داد: امیدوارم کار آن ها عمدی نباشد زیرا اگر تعمدی در کارباشد باید پاسخگو و منتظر برخورد باشند.

سخگوی وزارت ارشاد تصریح کرد: رفتارهایی که برخی از بازیگران انجام می دهند باعث به مشکل خوردن فعالیت های آنان می شود و در مجموع باید بگویم این اقدامات زیبنده جامعه هنری و افرادی که در کشور فعالیت میکنند نیست زیرا به موقعیت آن ها ضربه میزند.







ناشناس
|
-
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
0
باورم نمیشه چکامه این کار رو بکنه.
ناشناس
|
-
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
0
0
بخدااگه کسی بتونه حرفی بهشون بزنه حتی بزرگترامون چون هنرمندن وهرکی باهاشون وربیافته نسلشون منقرض میشه
ناشناس
|
-
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۷
0
0
سخنان آقای نوش آبادی کاملا صحیح است و این دو بازیگر از نظر بنده دچار تزلزل شخصیت و دارای عقده های روانی هستند.
مهناز
|
-
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۸/۱۰
0
0
انتظار دیگه ای رو داشتین؟
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *