کاهش 20درصدی هزینه سفر به عتبات عالیات در ماه رمضان

12:53 - 23 تير 1393
کد خبر: ۹۱۹
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: مدیر کل عتبات سازمان حج وزیارت با بیان این‌که هزینه سفر به عتبات در مرحله جدید اعزام ها 8تا 10 درصد کاهش یافته است، افزود: این کاهش قیمت در ایام ماه مبارک رمضان 16 تا 20 درصد خواهد بود.

: مدیر کل عتبات سازمان حج وزیارت با بیان این‌که هزینه سفر به عتبات در مرحله جدید اعزام ها 8تا 10 درصد کاهش یافته است، افزود: این کاهش قیمت در ایام ماه مبارک رمضان 16 تا 20 درصد خواهد بود.


به گزارش : محسن نظافتی مدیرکل عتبات سازمان حج و زیارت از آغاز دور جدید اعزام های زائران ایرانی به عتبات خبر داد و اظهار کرد: صبح امروز ،دوشنبه، 2پرواز شامل 12 کاروان از شهرهای تهران و کرمان عازم نجف اشرف شدند.

اعزام  تنها از طریق مرز هوایی انجام می‌گیرد

وی با بیان این‌که اعزام به عتبات تنها از طریق مرز هوایی انجام می‌گیرد، ادامه داد: با توجه به برخی درگیری های که در شمال عراق وجود دارد و به منظور تامین امنیت بیشتر زائران ایرانی، در حال حاضر تنها زائران به صورت هوایی اعزام می‌شوند.

مدیر کل عتبات سازمان حج وزیارت با بیان اینکه امروز حدود 500 نفر از زائران کشورمان عازم نجف اشرف شدند، خاطر نشان کرد: نخستین گروه زائران ایرانی امروز به زیارت عتبات عالیات مشرف شدند و لیالی قدر را در کربلای معلی یا نجف اشرف خواهند بود.

نظافتی با اشاره به توقف 15 روزه اعزام های عتبات از ابتدای ماه مبارک رمضان افزود: هم اکنون ستادهای خدمات رسانی سازمان حج و زیارت و شرکت شمسا به زائران در عراق فعال شده و آماده خدمت رسانی هستند.

کاهش هزینه سفر به عتبات عالیات
این مقام سازمان حج با بیان این‌که هزینه سفر به عتبات در مرحله جدید اعزام ها هشت تا 10 درصد کاهش یافته است، افزود: این کاهش قیمت در ایام ماه مبارک رمضان 16 تا 20 درصد خواهد بود.

نظافتی با اشاره به اینکه اعزام‌های مرحله جدید از هشت ایستگاه پروازی در کشور به سمت نجف اشرف انجام خواهد شد، ادامه داد: در مرحله جدید اعزام‌های عتبات زیارت کاظمین همچنان در برنامه سفر نیست و متقاضیان سه روز در کربلا و چهار روز در نجف یا بالعکس اقامت می‌کنند.

وی درباره  بسته های سفر 3 و 4 روز به عتبات، اظهار کرد: اعزام زائران در قالب این بسته‌ها بعد از ماه مبارک رمضان انجام خواهد گرفت.

نام نویسی متقاضیان در کاروان‌های مرحله جدید عتبات از دهم تیر ماه آغاز شد و ثبت نام در کاروان ها همچنان ادامه دارد.مرحله جدید اعزام زائران ایرانی به عتبات عالیات تا چهارم مهر ماه ادامه خواهد داشت.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *