رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دستگاه قضایی در اجرای قانون از هیچ شخص یا نهادی ترس ندارد

12:23 - 04 آبان 1394
کد خبر: ۹۱۴۵۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان - گل محمدی گفت: دستگاه قضایی در اجرای قانون از هیچ شخص یا نهادی ترس ندارد و با متخلفان و متجاوزان به اراضی زراعی وملی به شدت برخورد خواهد شد.
به گزارش به نقل از روابط عمومی دادگستری استان زنجان، جعفر گل محمدی رئیس کل دادگستری استان زنجان در دیدار با مدیر امور اراضی ملی استان و مدیر جهاد کشاورزی ضمن تقدیر از همت و تلاش مسئولان اراضی ملی  جهت مقابله با ناقضان قانون گفت : اقدام به موقع امور اراضی جهت پیشگیری از ایجاد باغ شهرها و تخریب باغ شهرهای ایجاد شده گامی موثر و مهم در جهت حفاظت از اراضی زراعی است که در این امر بایستی قانون را ملاک قرار دهید تا شبه و احیانا جانبداری از شخص و نهادی بوجود نیاید .

رئیس شورای قضایی استان زنجان خاطرنشان کرد: دستگاه قضایی  در اجرای قانون  از هیچ شخص یا نهادی  واهمه ندارد و با متخلفین  و متجاوزین به اراضی زراعی وملی به شدت برخورد خواهد شد.
گل محمدی تاکید کرد: تشخیص نوعیت اراضی و تغییرات غیر قانونی ایجاد شده از اختیارات و صلاحیت متولیان جهاد کشاورزی و امور اراضی است که در این راستا با توکل به خدا و دقت  در اجرای قانون ، دادگستری نیز حمایت‌های قضایی لازم را انجام خواهد داد.

در ابتدای این دیدار قصابی مدیر امور اراضی ملی استان زنجان نیز گزارشی از مشکلات و مسائل بوجود آمده و روند اجرای قانون در مقابله با ایجاد باغ شهرها و تغییر کاربری غیر قانونی اراضی زراعی ارائه کرد و گفت: اقدامات خوبی جهت تخریب باغ شهرها انجام شده است وتمام تلاش خود را جهت حفاظت از اراضی ملی بکار خواهیم گرفت و احکام صادره ار محاکم  را به جد اجرا و نسبت به تخریب باغ شهرها اقدام خواهیم کرد.

مدیر امور اراضی استان زنجان خواستار همکاری کلیه دستگاه‌ها اجرایی خصوصا دقت ادارات خدمات رسان از قبیل آب ، برق و گاز و حمایت‌های دستگاه قضایی را در این امر مهم و ارزشمند برشمرد وافزود: در صورت حمایت دستگاه قضایی ما از هیچ تهدیدی واهمه نداریم و به  وظیفه قانونی خود عمل خواهیم کرد .





ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *