رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

پخش "عصبانی نیستم" در اختیار بامدادفیلم است به مدیریت منیژه حکمت!

12:39 - 09 مهر 1393
کد خبر: ۹۱۱۵
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: پخش "عصبانی نیستم" در اختیار شرکت پخش بامدادفیلم به مدیریت منیژه حکمت است؛ شرکتی که این روزها "شهر موشها2" را هم روی پرده دارد و البته فروش خوبی هم داشته است.

: پخش "عصبانی نیستم" در اختیار شرکت پخش بامدادفیلم به مدیریت منیژه حکمت است؛ شرکتی که این روزها "شهر موشها2" را هم روی پرده دارد و البته فروش خوبی هم داشته است.

به گزارش در حالی که طی یکی دو روز اخیر خبری مبنی بر کنار کشیدن فیلمیران از پخش "عصبانی نیستم" به گوش رسید اما مساله اینجاست که پخش فیلم اصلا در اختیار فیلمیران نبوده که بخواهد از پخش آن کنار بکشد.

پخش "عصبانی نیستم" در اختیار شرکت پخش بامدادفیلم به مدیریت منیژه حکمت است؛ شرکتی که این روزها "شهر موشها2" را هم روی پرده دارد و البته فروش خوبی هم داشته است.

همین شرکت بامدادفیلم بوده که قرارداد اکران "عصبانی نیستم" را در شورای صنفی نمایش برای اکران در گروه سینمایی آفریقا به ثبت رسانده است و گویا بنا بوده فیلم بعد از "خواب زده ها" روی پرده برود.

 خبر احتمالی اکران فیلم بعد از "خواب زده ها" که اولین بار از طریق میزان منتشر شد حواشی رسانه ای فراوانی را موجب گشت و کار به جایی رسید که کمیسیون اصل نود مجلس با مخاطب قرار دادن ایوبی به عنوان معاونت سینمایی و نه رییس سازمان سینمایی به این اکران اعتراض کند.

از آن سو یکی از اعضای کمیسیون فرهنگی مجلس نیز اکران این فیلم را به صلاح ندانست. این واکنشها کافی بود تا وزیر ارشاد از این بگوید که تصمیم قاطعی برای اکران "عصبانی نیستم" نگرفته است و علیرغم اصلاحات فراوان فیلم برای تبدیل به یک اثر اجتماعی، برنامه ای برای اکرانش وجود ندارد.

باید منتظر ماند و دید طی دو هفته آینده یعنی زمان احتمالی اکران "عصبانی نیستم" چه اتفاقی رخ خواهد داد و آیا این اعتراضات سبب ساز آن خواهد شد که سازمان سینمایی از پخش این فیلم کوتاه بیاید یا آن که بر مجوز نمایشی که به فیلم اعطا شده پافشاری خواهد کرد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *