رژیم‌صهیونیستی برای انحراف اذهان جامعه‌جهانی از جنایات خود تلاش می‌کند

9:21 - 08 مهر 1393
کد خبر: ۸۹۱۴
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: عضو نمایندگی کشورمان در سازمان ملل متحد در جلسه مجمع عمومی به اظهارات ضد ایرانی صبح دوشنبه نخست وزیر رژیم صهیونیستی پاسخ داد.

: عضو نمایندگی کشورمان در سازمان ملل متحد در جلسه مجمع عمومی به اظهارات ضد ایرانی صبح دوشنبه نخست وزیر رژیم صهیونیستی پاسخ داد.

به گزارش گروه سیاسی ، کارشناس نمایندگی کشورمان در پاسخی که در صحن مجمع عمومی سازمان ملل قرائت شد گفت: سخنان نخست وزیر این رژیم همراه با اتهامات بی اساس ضد جمهوری اسلامی ایران و با هدف حمله به دیگران برای توجیه جنایاتی است که اخیرا این رژیم ضد غیرنظامیان فلسطینی انجام داده است.

وی افزود: نتانیاهو سعی مذبوحانه ای کرد تا دستان این رژیم را از حمام خونی که اخیرا در پیش چشم جهانیان ایجاد کرد، بشوید.

عضو نمایندگی کشورمان در سازمان ملل همچنین گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی امیدوار است بتواند با اجرای نمایشی در مجمع عمومی بار دیگر ضد کشورهای مسلمان جنگ زرگری براه اندازد و مسلمانان را با ادعاهای بی اساس به گروه داعش مرتبط کند. وی افزود: نخست وزیر رژیم صهیونیستی مذبوحانه تلاش می کند تا برای رسیدن به هدف خود، به ایران هراسی و اسلام هراسی متوسل شود.

نماینده کشورمان همچنین در این جلسه افزود: بسیار مضحک است که رژیمی با این سابقه خشونت، با سیاستهای آپارتاید و ارتکاب جنایات جنگی که اسناد آن در همه ارگان ها و سازمان های وابسته به سازمان ملل موجود است و در حالیکه کمترین ارزشی را برای قطعنامه های سازمان ملل قائل نبوده و هنوز به چندین دهه اشغال سرزمین های دیگران ادامه می دهد، به خود اجازه می دهد تا وقیحانه دیگران را متهم کند.

این عضو نمایندگی کشورمان در سازمان ملل گفت: این رژیم که همگان از سابقه فعالیت های تولید و انباشت سلاح های اتمی و سایر سلاح های مرگبار ضد انسانی آن آگاهند ، دیگران را متهم به تلاش برای دستیابی این نوع سلاح ها می کند.

کارشناس نمایندگی کشورمان همچنین افزود: اظهارات صبح دوشنبه نخست وزیر رژیم صهیونیستی باعث مضحکه افراد حاضر در این جلسه شد چرا که امروز فردی از قساوت و بی رحمی سخن گفت که در هدایت تهاجم اخیر به غزه با نادیده گرفتن همه اصول حقوقی و موازین بین المللی ، بیش از دو هزار غیر نظامی فلسطینی و اغلب زنان و کودکان و سالخوردگان را به خاک و خون کشید و علاوه بر مجروح کردن شمار زیاد دیگری ، مناطق مسکونی زیادی را ویران کرده که به آوار پانصد هزار نفر از فلسطینیانی منجر شده که در هشت سال گذشته تحت محاصره غیر انسانی این رژیم بوده اند.

کارشناس نمایندگی کشورمان در ادامه گفت: ادعای نگرانی این رژیم از برنامه صلح آمیز هسته ای ایران که تحت نظارت بین المللی قرار دارد در حالی صورت می گیرد که در منطقه خاورمیانه و جهان این نگرانی منطقی وجود دارد که سلاح هسته ای در اختیار رژیمی است که بارها ولع خود نسبت به کشتار مردم را نشان داده و نمونه آن جنایات این رژیم در دو ماه گذشته علیه مردم فلسطین بوده است.

وی افزود: حال با این شرایط آیا می توان به چیز دیگری غیر از تلاش نخست وزیر این رژیم برای منحرف کردن توجه جامعه جهانی از جنایات صورت گرفته توسط این رژیم فکر کرد؟

نماینده کشورمان گفت: اظهارات نماینده این رژیم ادامه سیاست کاملا شناخته شده آنان در کارشکنی و تخریب روند مذاکرات جدی جمهوری اسلامی ایران است که در دو سال گذشته صورت گرفته و قطعا هرگونه پیشرفتی در این مذاکرات به پریشانی و اضطراب بیشتر این رژیم خواهد انجامید.

وی در پایان گفت: بر همین اساس آنچه ما امروز از سخنران جلسه شنیدیم، هیچ چیز بجز مشتی دروغ نبود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *