آزادی 47 زندانی جرایم غیر عمد اصفهانی در هفته دفاع مقدس

19:31 - 07 مهر 1393
کد خبر: ۸۹۰۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: همزمان با هفته دفاع مقدس با کمک خیرین اصفهانی و ستاد دیه زمینه آزادی 47 زندانی نیازمند از زندان های استان اصفهان فراهم شد.

: همزمان با هفته دفاع مقدس با کمک خیرین اصفهانی و ستاد دیه زمینه آزادی 47 زندانی نیازمند از زندان های استان اصفهان فراهم شد.


به گزارش خبرنگار حقوقی میزان، مجید احسانی مدیر عامل ستاد دیه اصفهان در این باره اظهار کرد: با اهدای تسهیلات بانکی به تعدادی از زندانیان جرایم غیر عمد و غیر کلاهبرداری استان زمینه آزادی این زندانیان واجد شرایط فراهم شد.


مجید احسانی گفت: با هدف شناسایی زندانیان نیازمند جرایم غیر عمد و تسهیل در امر آزادی این دسته از افراد در جلسه کارشناسان ستاد با محبوسین زندان مرکزی اصفهان این تعداد زندانیان شناسایی و در فرایند آزادی قرار گرفتند تا همزمان با هفته دفاع مقدس از زندان آزاد شوند.


وی در ادامه از افتتاح دفتر ارشاد و معاضدت قضایی در ستاد دیه استان خبر داد و گفت به منظور کاهش هزینه های زندانیان جرایم غیر عمد در طی فرایند دادرسی و تسهیل در رسیدگی زندانیان تحت پوشش ستاد دیه و نظر به لزوم ارشاد و معاضدت حقوقی و قضایی در حوزه زندانیان جرایم غیر عمد این دفتر افتتاح شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *