مجوز ارائه صدا و تصویر از طریق خطوط پرسرعت ثابت صادر می شود

15:11 - 07 مهر 1393
کد خبر: ۸۸۷۰
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز ارائه صدا و تصویر از طریق خطوط پرسرعت ثابت را صادر می کند.

: قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی گفت: سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی مجوز ارائه صدا و تصویر از طریق خطوط پرسرعت ثابت را صادر می کند.

به گزارش میزان، لطف الله سبوحی افزود: با گسترش پهن باند در کشور، فراهم کردن محتوای مفید و به خصوص بومی از اولویت های ما بوده که در این راستا ایجاد شبکه هایی که سرویس ویدئو را با بالاترین کیفیت و سرعت و با کمترین تاخیر به کاربران برسانند یکی از بهترین گزینه ها است.

وی با بیان این که در تمام دنیا عمده محتوای موجود در شبکه ها بصورت ویدئو است، گفت: در این راستا اولین مجوز ارائه صدا و تصویر بر بستر های شبکه های مخابراتی مبتنی بر IP اعطا می شود تا به وسیله شبکه توزیع و بطور کلی محتوای صدا و تصویر مورد نیاز مردم با بهترین کیفیت فراهم شود.

قائم مقام سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کسب مجوز صدا و تصویر از طریق خطوط پرسرعت ثابت که با استفاده از پروتکل اینترنت ممکن می شود را یکی از شروط ارائه این سرویس خواند و تصریح کرد: دریافت کنندگان این مجوز می توانند بانک فیلم های دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و صدا و سیما را از طریق خطوط پرسرعت ثابت ارائه دهند.

در راستای نهضت تولید و توزیع محتوای داخلی این مجوز به صورت غیر انحصاری به همه متقاضیان با شرایطی آسان اعطا می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *