واکنش امیری به احتمال انتخابش به عنوان معاونت سیاسی وزیر کشور

14:13 - 07 مهر 1393
کد خبر: ۸۸۴۷
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: سخنگوی وزارت کشور در مورد احتمال انتخاب شدن خود برای معاونت سایسی وزارت کشور، گفت: این موضوع را باید از وزیر کشور سوال کنید. مساله هنوز مشخص نشده، اما کارها در حال انجام است و مهم نیز این است که کار انجام شود.

: سخنگوی وزارت کشور در مورد احتمال انتخاب شدن وی برای معاونت سایسی وزارت کشور، گفت: این موضوع را باید از وزیر کشور سوال کنید. مساله هنوز مشخص نشده اما کارها در حال انجام است و مهم نیز این است که کار انجام شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی ، حسینعلی امیری سخنگوی وزارت کشور صبح امروز(دوشنبه) در حاشیه مراسم ختم والده آیت‌الله هاشمی شاهرودی در سخنانی در جمع خبرنگاران در مورد آخرین وضعیت دانایی‌فر اظهار کرد: این پرونده در دستور کار بوده و در حال پیگیری است؛ در این زمینه خبر جدید و قابل توجه نداریم و وضعیت به همان شکلی است که قبلا گفته‌ام.

وی افزود: چندی پیش دانایی‌فر ربوده شده و به خاک پاکستان برده شده که امیدواریم دولت پاکستان همکاری کند و هرچه زودتر تعیین تکلیف شود.

امیری با بیان اینکه از سوی وزارت خارجه، دستگاه دیپلماسی و نیز وزارت کشور برای وضعیت جسمی دانایی‌فر پیگیری‌هایی در حال انجام است، تصریح کرد: وزیر کشور در سفری که به پاکستان داشت، ضمن دیدار با مقامات این کشور این موضوع را مطرح کرده که امیدواریم آنها همکاری کنند تا زودتر تکلیف مشخص شود.از نظر ما فعلا دولت پاکستان مسئول کار است و امیدواریم که آنها همکاری کنند.

سخنگوی وزارت کشور در بخش دیگری از سخنانش در مورد آخرین وضعیت صدور مجوز برای تشکل اصلاح‌طلب ندا در کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور اظهار داشت: پرونده ندا فعلا در دستور کار است که انشاءالله پس از اینکه مدارکشان کامل شود به آن رسیدگی می‌کنیم.

وی افزود: ممکن است از نظر آنها مدارک‌شان کامل باشد ولی ما در وزارت کشور کارشناسی و بررسی می‌کنیم و استعلامات لازم را انجام می‌دهیم؛ در مجموع ظرف 2 هفته آینده پرونده ندا در دستور کار کمیسیون ماده 10 احزاب که با مسئولیت بنده است، قرار خواهد گرفت.

امیری خاطرنشان کرد: در جلسه گذشته کمیسیون ماده 10 احزاب 35 مورد مطرح که 5 مورد سیاسی و 30 مورد هم صنفی و به اقلیت‌های مذهبی مربوط بود که پرونده آنها بررسی و انجام شد.

سخنگوی وزارت کشور در مورد احتمال انتخابش به عنوان معاون سیاسی وزارت کشور نیز گفت: این موضوع را باید از وزیر کشور سوال کنید. مساله هنوز مشخص نشده اما کارها در حال انجام است و مهم نیز این است که کار انجام شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *