هدف دستگاه‌های جاسوسی اثرگذاری بر قدرت نرم ایران است

14:12 - 07 مهر 1393
کد خبر: ۸۸۴۶
دسته بندی: سیاست
خبرگزاری میزان: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دستگاه‌های جاسوسی با اشراف به تأثیرگذاری توان نرم جمهوری اسلامی در تغییر موازنه قدرت در سطح بین المللی، تلاش می‌کنند تا در حوزه‌های تخصصی ذیربط کشور نفوذ کنند.

: دبیر شورای عالی امنیت ملی گفت: دستگاه‌های جاسوسی با اشراف به تأثیرگذاری توان نرم جمهوری اسلامی در تغییر موازنه قدرت در سطح بین المللی، تلاش می‌کنند تا در حوزه‌های تخصصی ذیربط کشور نفوذ کنند.

به گزارش گروه سیاسی ، علی شمخانی، نماینده مقام معظم رهبری و دبیر شورای عالی امنیت ملی که در جمع مسئولان مراکز روابط عمومی وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های دولتی سخن می‌گفت، افزود: اصلی‌ترین مأموریت مراکز روابط عمومی، تحقق راهبرد محوری دولت در ایجاد و ارتقای ‌امید و نشاط مستمر در جامعه است.

وی با تبیین نقش و کارکرد انتقال پیام احسن به جامعه از منظر قرآن کریم و آموزه‌های دینی به رویکردهای رسانه‌ای و تبلیغاتی کشور در سال‌های دفاع مقدس و جایگاه بی‌بدیل امام خمینی‌(ره) در این عرصه اشاره کرد و گفت: حفظ و تقویت توان روحی و معنوی جامعه برای مقاومت در برابر ارتش تا بن دندان مسلح رژیم بعث و تحمیل شکست به صدام و حامیان منطقه ای و بین‌المللی وی، معجزه‌ای بود که از رهگذر بهره‌گیری هوشمندانه و مؤثر تبلیغاتی و رسانه‌ای حاصل شد.

شمخانی با تأکید بر ضرورت افزایش تناسب بین اقدامات گسترده و مؤثر دستگاه‌های دولتی با فعالیت‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای که برای انعکاس فعالیت‌ها انجام می شود گفت: ارزش‌افزایی در حوزه اطلاع‌رسانی و ارتباط با افکار عمومی تنها با توجه خاص به اولویت‌ها، نیازمندی‌ها و انتظارات مردم فراهم خواهد شد.

دبیر شورای عالی امنیت ملی سیاست‌های اقتصاد مقاومتی را حاصل تجربیات 35 ساله نظام جمهوری اسلامی در رویارویی با بحران‌ها و شرایط خاص اقتصادی کشور دانست و افزود: باید با عزمی ملی از مجموعه ظرفیت‌های ارتباطی شامل رسانه‌های عمومی، فضای مجازی، تریبونهای مذهبی، سیاسی و فرهنگی برای توسعه گفتمان اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها مدل بومی برای رونق و توسعه اقتصادی کشور استفاده و زمینه‌های تحقق آن را فراهم کنیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *