وزارت صنعت مخالف دریافت کارمزد از تراکنش‌ها است

12:49 - 07 مهر 1393
کد خبر: ۸۸۲۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: این وزارتخانه مخالف دریافت کارمزد تراکنش از طریق دستگاه‌های کارت خوان است چرا که این اقدام برخلاف توسعه تجارت الکترونیک است و باعث روی آوردن دوباره مردم به اسکناس خواهد شد.

: معاون آموزش، پژوهش و فناوری اطلاعات وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت : این وزارتخانه مخالف دریافت کارمزد تراکنش از طریق دستگاه‌های کارت خوان است چرا که این اقدام برخلاف توسعه تجارت الکترونیک است و باعث روی آوردن دوباره مردم به اسکناس خواهد شد.

به گزارش میزان، علی اصغر توفیق در نشست مدیران فناوری اطلاعات واحدهای صنعتی استان تهران از کارشناسان و مدیران IT به عنوان دارایی‌های نامشهود سازمان‌ها یاد کرد و افزود: باید روی نیروی انسانی سرمایه‌گذاری کنیم و به عنوان سرمایه ببینیم نه هزینه.

وی با تاکید بر توسعه تجارت الکترونیک اضافه کرد: مرکز توسعه تجارت الکترونیک تا آخر سال پنجره واحد تجارت الکترونیک راه اندازی را می‌کند.

معاون وزیر صنعت،معدن و تجارت گفت : باید در حوزه IT سرمایه‌گذاری شود ، ساختار و سازمان‌های مناسب ایجاد کنیم و مدیران مجموعه‌های تولیدی و صنعتی به لزوم ایجاد و حضور حوزه IT معتقد باشند.

وی با اشاره به تفاهم نامه‌های امضاء شده با وزارت علوم و وزارت آموزش و پرورش افزود: در حوزه IT باید همکاری‌های متقابل بیشتر شود و به تربیت نیروی انسانی کارآمد اشاره کرد.

وی افزود: در نظر داریم نشست‌های تخصصی در این حوزه با گروه‌های صنعتی خاص داشته باشیم.

در این نشست که مدیران بخش IT شرکت‌های مختلف صنعتی حضور داشتند هر یک از شرکت‌کنندگان مشکلات بنگاه خود در حوزه IT را تشریح کردند و توفیق قول داد که در حد امکان درصدد رفع مشکلات مربوط برآید و از این پس تعامل دو جانبه‌ای برقرار شود .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *