بررسی پرونده فساد در فوتبال و کارت‌های جعلی پایان خدمت توسط سازمان بازرسی

12:44 - 07 مهر 1393
کد خبر: ۸۸۲۳
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در حال حاضر پرونده فساد در فوتبال در سازمان بازرسی کل کشور در حال بازرسی است.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در حال حاضر پرونده فساد در فوتبال در سازمان بازرسی کل کشور در حال بازرسی است.

به گزارش خبرنگار سیاسی میزان، قاضی ناصر سراج در حاشیه مراسم ختم مادر آیت الله هاشمی شاهرودی در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی درباره اینکه چه پرونده هایی در حال حاضر درسازمان بازرسی در حال بررسی است اظهار کرد: پرونده های مهمی در این سازمان وجود دارد که همه آنها مورد بررسی قرار می گیرد.

وی درباره بررسی پرونده فساد در فوتبال تصریح کرد: در حال حاضر کارشناسان ما در حال بررسی این پرونده هستند تا موضوعات مربوط به آن را شناسایی و به مراجع قضایی اعلام کنند.

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: درباره بحث های صورت گرفته مبنی بر کارت معافیت غیر قانونی برخی از فوتبالیست های کشور نیز این موضوع در سازمان بازرسی کل کشور در حال بررسی است و ما اعتقاد داریم که هر موضوعی که خلاف قانون باشد در این سازمان باید مورد بررسی قرار گیرد.

سراج به پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر بازگشت خاوری رئیس سابق بانک ملی به کشور تصریح کرد: خبری درباره این موضوع ندارم. اما اگر خاوری به کشور بازنگردد به صورت غیر حضوری او را محاکمه خواهیم کرد.

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *