دشمن باید بداند که مردم ایران با هم اتحاد دارند

12:09 - 07 مهر 1393
کد خبر: ۸۸۰۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: رئیس دانشگاه اسلامی واحد یادگار امام ( ره) با اشاره به سخنان آیت‌الله آملی لاریجانی که به تلاش دشمن برای آلوده کردن فضای آموزش اشاره داشتند، گفت: دشمن باید بداند که مردم ایران با هم اتحاد دارند و نمی تواند نه تنها به فضای آموزشی بلکه سایر فضاها وارد شود.

: رئیس دانشگاه اسلامی واحد یادگار امام ( ره)، با بیان اینکه ظرفیت پذیرش دانشجو در این دانشگاه 28 هزار نفر است، گفت: امسال سعی داشتیم با پذیرش ثبت نام بدون آزمون این ظرفیت را پوشش دهیم.
حجت الاسلام فرج الله موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار میزان، درباره پذیرش دانشجویان بدون آزمون اظهار کرد: اگر یک نگاه میدانی به تمام دانشگاه های داخل و خارج از کشور و دانشگاه های بزرگ دنیا بیندازید متوجه می شوید که بزرگترین دانشگاه های دنیا کنکور ندارند و کنکور در ایران یک فیلتر ناهماهنگ است.

وی در ادامه بیان کرد: ما امیدواریم که در آینده نزدیک برای کارشناسی، کارشناسی ارشد و مقطع دکتری هم دانشجوی بدون کنکور بپذیریم به علت این که اگر مثل همه دنیا ما در 35 سال گذشته بعد از انقلاب می توانستیم ورودی های دانشجویان را در مقاطع مختلف تحصیلی بدون کنکور وارد کنیم، ولی با سخت گیری، خروجشان را سخت بگیریم امروز دانشمندان بزرگی را می توانستیم تحویل جامعه بدهیم.

رئیس دانشگاه اسلامی واحد یادگار امام (ره)، ظرفیت این دانشگاه را پذیرش 28 هزار دانشجو اعلام کرد و افزود: با این وجود امسال سال تحصیلی امسال در این دانشگاه با ثبت نام 26 هزار نفر آغاز شد.
حجت الاسلام موسوی ،با اشاره به سخنان آیت‌الله آملی لاریجانی که به تلاش دشمن برای آلوده کردن فضای آموزش اشاره داشتند، تصریح کرد: مجموعه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی سعی دارد تا این دغدغه را از بین ببرد. دشمن باید بداند فعالیت‌های فرهنگی وعلمی به بهترین نحو در محیط دانشگاه انجام می شود و دانشجویان، اساتید و کارکنان به هیچ عنوان اجازه تاثیر گذرای دشمنان در این فضاها را نمی دهند.

وی در خاتمه با بیان این مطلب که ممکن است در فضای آموزشی که 30 هزار نفر در آن حضور دارند 4 نفر بخواهند هنجارهای اخلاقی را رعایت نکنند، تصریح کرد: در مجموع بیشتر افراد صالح وارد دانشگاه ها و مراکز علمی آموزش علمی می شوند، دشمن باید بداند که مردم ایران با هم اتحاد دارند و نمی تواند نه تنها به فضای آموزشی بلکه سایر فضاها وارد شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *