رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

نمایشگاه بین‌المللی خدمات توانبخشی معلولان و جانبازان افتتاح شد

14:45 - 23 مهر 1394
کد خبر: ۸۸۰۰۸
خبرگزاری میزان- با حضور رئیس سازمان بهزیستی کشور، نمایشگاه بین‌المللی خدمات توانبخشی معلولان، جانبازان و صنایع و تجهیزات وابسته افتتاح شد.

به گزارش ، با حضور انوشیروان محسنی‌بندپی رئیس سازمان بهزیستی کشور و حسین نحوی‌نژاد معاون امور توانبخشی بهزیستی، نمایشگاه خدمات و تجهیزات توانبخشی ویژه معلولان و جانبازان هم‌زمان با روز جهانی نابینایان (عصای سفید) افتتاح شد.

این نمایشگاه از امروز تا 25 مهرماه آماده پذیرایی از علاقه‌مندان، NGO‌ها و مراکز خیریه برای ارائه خدمات توانبخشی است.

این نمایشگاه با همکاری سازمان بهزیستی کشور و بخش خصوصی افتتاح شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند از بخش‌های مختلف نمایشگاه در طی دو روز استفاده کنند.

حسین نحوی‌نژاد معاون امور توانبخشی سازمان بهزیستی کشور با اشاره به برگزاری سومین نمایشگاه بین‌المللی خدمات توانبخشی معلولان، خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته توسط سازمان بهزیستی برگزار می‌‌شد، اما امسال با مشارکت بخش خصوصی این نمایشگاه برگزار می‌شود.

نحوی‌نژاد با اشاره به تولیدات و محصولات نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات توانبخشی، خاطرنشان کرد: هدف اصلی ما در این‌گونه نمایشگاه‌ها حمایت از تولیدات داخلی و معرفی تجهیزات و خدمات به NGO‌ها و مراکز توانبخشی است.

وی با بیان اینکه در سال جاری توجه ویژه‌ای به تأمین تجهیزات توابخشی معلولان صورت گرفته است، گفت: برهمین اساس اعتبارات ویژه‌ای جهت تأمین تجهیزات به استان‌های مختلف پرداخت شده است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *