آموزش و پرورش صف مستحکمی را برای مقابله با هجمه دشمن تشکیل دهد

11:35 - 07 مهر 1393
کد خبر: ۸۷۹۸
دسته بندی: جامعه ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به هجمه و تهاجم فرهنگی دشمن گفت: آموزش و پرورش باید مانند دوران جنگ صف مستحکمی را برای مقابله با هجمه دشمن تشکیل دهد.

: معاون ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به هجمه و تهاجم فرهنگی دشمن گفت: آموزش و پرورش باید مانند دوران جنگ صف مستحکمی را برای مقابله با هجمه دشمن تشکیل دهد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی میزان، سردار سرتیپ پاسدار سید مسعود جزایری با اشاره به برژینسکی شخصیت شناخته شده آمریکایی مشاور وقت امنیت ملی در زمان جنگ اظهار کرد: برژینسکی به استراتژی آمریکا گفت باید آمریکلا از دولت هایی تقویت شود که بتوانند اقدام نظامی علیه بنیادگران ایران داشته باشند و به این وسیله جنگ آغاز شد، جنگی که 8 سال به طول انجامید.

وی در ادامه افزود: تعداد زیادی از شما دوران جنگ را دیده‌اید و با گوشت و پوستتان حس کرده اید. دشمن هر آنچه که می‌توانست برای تغییر رفتار، نابودی و سرنگون کردن انقلاب و نظام، انجام داد.
سردار جزایری خاطرنشان کرد: امکانات نظامی، لوجستیک، سیاسی، اقتصادی، دیپلماسی و استفاده از سلاح‌های شیمیایی، میکروبی، همچنین جنگ شهرها، کشتی‌ها و دریاها و حمله به کشتی های مسافربری، همه و همه از طرف دشمن به کار گرفته شد، اما نتوانست به اهداف خود برسد، در نتیجه تنها راه فرار را در پیش گرفت.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح، در ادامه تصریح کرد: اگر چه جنگ خسارت زیادی را به وجود آورد، اما این موراد در مقابل شهادت رزمندگان و مردم ایران در دفاع مقدس ناچیز بود، اگر مقابلات دیروز نبود، اگر شناخت دقیق از دشمن را امروز نداشتیم، اگر توانایی های لازم فراهم نشده بود که در اثر جنگ تحمیلی فراهم شد، اگر تجهیزاتی که ما امروز به آن نیاز داریم در آن دوران ساخته و تهیه نشده بود، امروز ملت ایران این چنین خودباور نبودند.
سردار جزایری با اذعان به این مطلب که ما در برابر هجمه و هیاهوی سیستم های استکبار جهانی و امپریا لیسم حاکم آماده‌ایم، بیان کرد: امروز ما می توانیم قاطعانه از طریق رسانه‌ها پیام خود را به مردم جهان برسانیم، بدون جنگ نمی‌توانستیم صدور انقلاب داشته باشیم. جنگ برکات، درس و عبرت زیادی را به ما داد، اگر چه تمام شد اما همه ما می دانیم که دشمنی ها به پایان نرسیده است، آنگاه که دشمن با اقدام نظامی نتوانست به ما آسیب جدی وارد کند ،شکل تهاجم را عوض کرد، هجمه و شبیحخون را تغییر داد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که همه ما امروز می دانیم در عرصه جدیدی از جنگ، نبرد، هجمه دشمن، تهاجم اقتصادی، مباحث علمی و فناوری در اوج خودش قرار دارد، خاطرنشان کرد: عجیب است که اراده دشمنی برای اینکه به ما ضربه بزند نتوانست کمترین خلالی را پیش بیاورد، در برایر اراده دشمن برای مقابله با ایران، اراده ما هر روز بیشتر می شد تا در مقابل بیگانگان بایستیم و مقابله کنیم. به این وسیله خدای متعال تسلسلش شامل حال ما شد و به پیروزی رسیدیم. این بار باید جبهه ای مستحکم تر، قوی تر با شناخت بیشتر همگانی و ایجاد ساختارهای لازم مدیریتی برای مقابله داشته باشیم.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح، با اشاره به هجوم دشمن که علیه تمامیت نظام و انقلاب اسلامی صورت می گیرد، عنوان کرد: قرارگاه‌های فرهنگی مثل قرارگاه‌های زمان جنگ باید دوباره شکل بگیرد، قرار گاه های مرکزی، فردی، عملیاتی نیاز به سامانه دارد باید به درستی راهبردهای کلان و عملیاتی را بشناسیم تا بتوانیم راهکارهای خود را تنظیم کنیم.

وی در خاتمه گفت: همانطور که آموزش و پرورش در زمان جنگ تحمیلی توانست صف عظیمی برای مقابله با دشمن برقرار کند، در این دوره هم می تواند، صفی قوی و مستحکم در انواع هجمه‌ای که علیه فرزندان کشور از طریق دشمن صورت می گیرد، داشته باشد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *