مسئولان فرهنگی باید برای انسداد راه‌های نفوذ دشمنان در عرصه فرهنگی متحد شوند

11:16 - 07 مهر 1393
کد خبر: ۸۷۸۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن کوتاهی کردند، افزود: مسئولان فرهنگی باید برای ارتقای عرصه فرهنگی و انسداد راه‌های نفوذ دشمن در بین جوانان کشور با هم متحد شوند.

: عضو کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس با تاکید بر اینکه مسئولان فرهنگی در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری برای مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن کوتاهی کردند، افزود: مسئولان فرهنگی باید برای ارتقای عرصه فرهنگی و انسداد راه‌های نفوذ دشمن در بین جوانان کشور با هم متحد شوند.

محمد علی موسوی در گفت وگو با خبرنگار حقوقی میزان در خصوص بیانات اخیر رئیس قوه قضاییه مبنی بر اینکه دشمنان می‌خواهند فضاهای آموزشی ما را آلوده کنند، اظهارکرد: من با این نظر موافق هستم چراکه دشمنان از مدت‌ها قبل جبهه فرهنگی ما را نشانه گرفته‌اند و در تلاش هستند که با آسیبی که از این ناحیه به کشورمان وارد می‌سازند مفاخر فرهنگی ما و تمدن ایرانی-اسلامی را از بین ببرند.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، با انتقاد از مسئولان فرهنگی کشور برای کوتاهی در ارتقای عرصه فرهنگی کشور در جهت تحقق مطالبات مقام معظم رهبری، یادآورشد: مقام معظم رهبری با دوراندیشی ز سال‌ها قبل در مورد این موضوع هشدار داده بودند ولی مسئولان فرهنگی کشور که باید در جهت تحقق مطالبات ولایت فقیه برنامه‌ریزی می‌کردند در این مورد کوتاهی کردند.

عضو فراکسیون روحانیون مجلس نهم، اذعان کرد: هم‌اکنون باید مسئولان فرهنگی در سازمان‌های مربوطه و رسانه‌ها برای ارتقای عرصه فرهنگی کشور با هم متحد شوند و در جهت مقابله با این ترفند دشمنان برنامه‌ریزی کنند ضمن اینکه باید راه‌های نفوذ دشمن در بین جوانان کشور که آسیب پذیرتر هستند را با اطلاع‌رسانی و فرهنگسازی ببندند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *