بازدید اعضای 2 کمیسیون از مراکز و دستاوردهای هسته‌ای کشور

15:54 - 06 مهر 1393
کد خبر: ۸۷۱۷
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
خبرگزاری میزان: اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس روز دوشنبه از تأسیسات هسته‌ای نطنز بازدید می‌کنند. اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس نیز روز سه‌شنبه به مراکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای تهران می‌روند.

: اعضای کمیسیون اصل 90 مجلس روز دوشنبه از تأسیسات هسته‌ای نطنز بازدید می‌کنند. اعضای کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس نیز روز سه‌شنبه به مراکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای تهران می‌روند.

به گزارش گروه سیاسی ، سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از تأسیسات هسته‌ای نطنز، گفت: این بازدید با هدف بررسی مشکلات و موضوعات پیرامون این مراکز انجام می‌شود.

وی با اعلام اینکه اعضای کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس در هفته جاری از تأسیسات هسته‌ای نطنز بازدید می‌کنند، گفت: به احتمال زیاد این بازدید فردا (دوشنبه) با هدف بررسی وضعیت تأسیسات هسته‌ای نطنز انجام می‌شود.

نماینده مردم انار و رفسنجان در مجلس ادامه داد: در این بازدید همچنین برخی پرونده‌ها و موضوعات مانند آخرین وضعیت مسئولان این مراکز و تأسیسات بررسی می‌شود.

نایب رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس نیز از بازدید اعضای این کمیسیون روز سه‌شنبه این هفته از مراکز تحقیقات پزشکی هسته‌ای تهران خبر داد و گفت: این بازدید با هدف بررسی وضعیت این مراکز انجام می‌شود.

محمدجواد کولیوند با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس به صورت متداول از مراکز و تأسیسات هسته‌ای در کشور بازدید می‌کنند، افزود: به طور حتم مجلس شورای اسلامی ضمن بررسی وضعیت این مراکز، پیگیر حل مشکلات و دغدغه‌های پیرامون این مراکز است.

نماینده مردم کرج و آسارا در مجلس ادامه داد: در آینده‌ نزدیک اعضای این کمیسیون از دیگر مراکز و تأسیسات هسته‌ای کشور بازدید می کنند.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *