سیاره ایران، سیاره جشنواره زده و سیاره آمارها و بیلانهاست!

15:40 - 06 مهر 1393
کد خبر: ۸۷۱۴
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
خبرگزاری میزان: پیام دهکردی گفت: سیاره ایران ، سیاره جشنواره زده و سیاره آمارها و بیلان ها است. سالهاست می گوییم که خصوصی سازی تئاتر باید توسط اهلش انجام شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

: پیام دهکردی گفت: سیاره ایران ، سیاره جشنواره زده و سیاره آمارها و بیلان ها است. سالهاست می گوییم که خصوصی سازی تئاتر باید توسط اهلش انجام شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

به گزارش نشست خبری جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان درمحل سالن اجتماعات مجموعه تئاتر شهر صبح امروز با حضور پیام دهکردی دبیر جشنواره و فاضل عبادی مدیر کل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان برگزار شد.

در ابتدای نشست عبادی به معرفی برنامه های جشنواره پرداخت و عنوان کرد: جشنواره از15 تا 21 مرداد در شهرهمدان و 8 شهراین استان برگزار می شود.

وی دامه داد: همزمان برای برگزاری جشنواره دو سالن جدید مورد بهره برداری قرارگرفته است و جشنواره در11 محور با حضور چهار گروه بین المللی به صورت متفاوت برگزار می شود.

پیام دهکردی دبیر جشنواره هم در این نشست گفت: فرهنگ ما حال وخیمی دارد؛ برای تخریب یک فرهنگ 10 سال زمان نیاز است ولی برای ساخت یک فرهنگ 30 سال زمان نیاز است.

وی ادامه داد: سیاره ایران ، سیاره جشنواره زده و سیاره آمارها و بیلان ها است. سالهاست می گوییم که خصوصی سازی تئاتر باید توسط اهلش انجام شود و امیدواریم این اتفاق بیفتد.

دهکردی با تمرکز بر جشنواره کودک اظهار داشت: جشنواره تئاتر کودک محل داد و ستد خرد است و خوب است وزیر محترم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جریان برگزاری جشنواره باشد و ما زیارتش کنیم!

وی افزود: دغدغه ملی رویکرد اصلی جشنواره است و خوب است که رسانه ها نیز در این زمینه به ما کمک کنند بخصوص رسانه ملی. الان دوربین های تلویزیونی کجا هستند؟ بهتر بود که رسانه ملی هم بیشتر از اینها به کمک کند.

دهکردی ادامه داد: امسال رنگ پرتغالی رنگ استاتیک جشنواره است و زیبایی جشنواره برآمده از این رنگ خواهد بود. امیدوارم که جشنواره خوبی را شاهد باشیم.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *