بازدید معاون دادستان کل کشور از مجتمع کشت و صنعت گوهر کوه

15:08 - 06 مهر 1393
کد خبر: ۸۷۰۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، عمومی
خبرگزاری میزان: سیدمرتضی بختیاری معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور از مجتمع کشت و صنعت گوهر کوه خاش بازدید کرد.



: سیدمرتضی بختیاری معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور از مجتمع کشت و صنعت گوهر کوه خاش بازدید کرد.

به گزارش ، در این دیدار که مطهرنژاد مدیر عامل بنیاد تعاون زندانیان کشور، حجت الاسلام و المسلمین حمیدی رئیس کل دادگستری استان سیستان و بلوچستان و علیرضا بابایی مدیر کل زندان‌های استان حضور داشتند، بختیاری با حضور در قسمت‌های مختلف شرکت کشت و صنعت گوهر کوه از نزدیک فعالیت‌های جاری این مجتمع از جمله دامداری، کشاورزی، باغات پسته و زمین‌های کشاورزی را مورد بررسی و بازدید قرار داد.

در حاشیه این دیدار توافقاتی در خصوص اعطای تسهیلات و اجرای فاز دوم آبیاری مکانیزه (حداقل یک هزار هکتار) از اراضی و باغات و امکان پرواربندی دام سنگین و صنایع مرتبط با کشاورزی به عمل آمد.

همچنین سید مرتضی بختیاری معاون سیاسی امنیتی دادستان کل کشور و مطهر نژاد مدیر عامل بنیاد تعاون کشور با علی اوسط هاشمی استاندار سیستان و بلوچستان دیدار و گفت‌وگو کردند.

در این دیدار مطهرنژاد شرحی از فعالیت‌های مجتمع گوهر کوه ارائه کرد و خواستار مساعدت استاندار جهت اجرای فاز دوم آبیاری مجتمع و اعطای تسهیلات جهت پرواربندی دام شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اعلام تخصیص اعتبار مورد نیاز آبیاری مکانیزه مجتمع از منابع صندوق ذخیره ملی، از صدور مجوز وزیر جهاد کشاورزی در خصوص ایجاد پرواربندی دام با ظرفیت 50 هزار تن خبر داد و افزود: اختصاص این مجوز به بنیاد تعاون زندانیان از نظر استانداری مانعی ندارد و باید پیگیری لازم در این خصوص انجام شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *