از جلسه مشترک دولت و قوه قضاییه در مورد فیلترینگ شبکه های اجتماعی بی اطلاعم

13:01 - 06 مهر 1393
کد خبر: ۸۶۷۵
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
خبرگزاری میزان: سخنگوی دولت هفته گذشته از برگزاری جلسه ای فی مابین دولت و قوه قضاییه در مورد بحث فیلترینگ شبکه های اجتماعی و افزایش پهنای باند خبرداد اما معاون قضایی دادستان کل کشور گفته تا کنون در این زمینه صحبتی با من نشده است.


: سخنگوی دولت هفته گذشته از برگزاری جلسه ای فی مابین دولت و قوه قضاییه در مورد بحث فیلترینگ شبکه های اجتماعی و افزایش پهنای باند خبرداد.


به گزارش خبرنگار حقوقی میزان، پیش از این محمد باقر نوبخت درحاشیه جلسه هیئت دولت از برگزاری جلسه ای فی ما بین دولت و قوه قضاییه در مورد بحث فیلترینگ شبکه های اجتماعی و افزایش پهنای باند خبرداده و در خصوص فیلترینگ برخی از شبکه های اجتماعی و وعده رئیس جمهور در خصوص افزایش سرعت اینترنت و موضع قوه قضاییه در ارتباط با این دومساله گفته بود در نظام جمهوری اسلامی ایران تفکر و رویکرد عملی برای تفکیک قوا وجود دارد و هر قوه می تواند از اختیارات قانونی خود استفاده کند که قطعا قوه قضاییه هر چه می گوید براساس اختیارات قانونی خودش است.

سخنگوی دولت همچنین گفته بود در روزهای آینده مذاکرات فی مابین قوه مجریه و قضاییه برگزار خواهد شد تا به روش واحدی برای بحث فیلترینگ شبکه های اجتماعی و افزایش سرعت اینترنت برسیم که پس از انجام مذاکرات اطلاع رسانی خواهد شد.

برای پیگیری جلسه مشترک بین دولت و قوه قضاییه با معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی تماس برقرار کرد که وی از برگزاری چنین جلسه ای بین دولت و قوه قضاییه اظهار بی اطلاعی کرد.

دکتر عبدالصمد خرم آبادی معاون قضایی دادستان کل کشور در امور فضای مجازی در گفت وگو با خبرنگار حقوقی میزان اظهارکرد: درباره جلسه ای بین دولت و قوه قضاییه برای فیلترینگ شبکه های اجتماعی و افزایش پهنای باند تا کنون صحبتی با بنده نشده است و اطلاعی ندارم .


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *