نشست مشترک مجلس و دولت سه‌شنبه آینده برگزار می‌شود

12:46 - 06 مهر 1393
کد خبر: ۸۶۷۲
دسته بندی: سیاست ، عمومی
خبرگزاری میزان: معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور با بیان اینکه نشست مشترک مجلس و دولت سه شنبه هفته آینده برگزار می شود، گفت: جزئیات این در جلسه در حال برنامه ریزی است و هنوز تصمیم گیری نهایی درباره میزبان جلسه انجام نشده است.

: معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور، با بیان اینکه نشست مشترک مجلس و دولت سه شنبه هفته آینده برگزار می شود، گفت: جزئیات این در جلسه در حال برنامه ریزی است و  هنوز تصمیم گیری نهایی درباره میزبان جلسه انجام نشده است.

مجید نصیرپور در گفت وگو با خبرنگار سیاسی میزان، با بیان اینکه این نشست روز سه شنبه هفته آینده برگزار خواهد شد، اظهار کرد: اگرچه هنوز تصمیم گیری در خصوص تعیین میزبان این نشست انجام نشده است، اما به احتمال فراوان نشست در محل مجلس شورای اسلامی برگزار خواهد شد.

وی تصریح کرد: در این نشست که با حضور رؤسای قوای مجریه و مقننه، وزیران و نمایندگان مجلس برگزار خواهد شد، مسائل و مشکلات پیش روی کشور به خصوص  موضوعات اقتصادی مطرح و بررسی خواهد شد.

معاون نظارت و هماهنگی معاونت پارلمانی رئیس‌جمهور  افزود: در این نشست ابتدا رئیس مجلس و رئیس جمهور و سپس تعدادی از وزیران دولت، رؤسای کمیسیون ها و نمایندگان مجلس به اظهار نظر و ارائه گزارش می پردازند.

وی تاکید کرد که هنوز جزئیات بیشتری از این جلسه مشخص نشده است و در حال برنامه ریزی در ارتباط با تعیین میزبان که احتمالا مجلس شورای اسلامی خواهد بود و سایر مسائل هستیم.

به گزارش میزان، نشست هفته آینده مجلس و دولت، چهارمین نشست مشترک قوای مجریه و مقننه از زمان تشکیل دولت یازدهم است. آخرین نشست مشترک 2 قوه به 22 تیرماه ( ماه مبارک رمضان) بر می گردد که به میزبانی دولت برگزار شد.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *